بهترین کشور برای کاشت مو کجاست؟

نکته قابل توجه این است که مو در زیبایی ظاهر بسیار تأثیرگذار است؛ بنابراین افراد به دنبال روش‌هایی برای بهتر کردن موهای خود هستند. شاید فکر کنید که کاشت مو فقط برای افراد سن بالا که دچار طاسی و ریزش مو شده‌اند مناسب است، اما این تصور اشتباه است! چرا که ریزش مو طاسی علاوه بر بالا رفتن سن به عوامل دیگری چون ژنتیک نیز مؤثر است. لذا کاشت مو، یک درمان دائمی و قطعی برای افراد به حساب می‌آید.

Untitled-1

علاوه بر ایران، کشورهای دیگر نیز دارای متقاضیانی برای این عمل زیبایی هستند؛ زیرا این عمل با بخشیدن ظاهری زیبا، زمان بهبودی سریع و نداشتن مراقبت‌های خاص توانسته است افراد زیادی را در سراسر دنیا به انجام این عمل ترغیب کند. در ایران نیز شهرهای بزرگی مثل تهران دارای کلینیک‌های معتبری هستند که توانسته‌اند کاشت مو در تهران را آسان کنند.

جدیدترین روش‌های کاشت مو در دنیا

کاشت مو به روش SuperFUE Plus جدیدترین و بهترین تکنولوژی روز دنیا است. این روش برای اولین بار در خاورمیانه انجام شد. در این مقاله قصد داریم عمده‌ترین تفاوت این روش را با دیگر روش‌های کاشت مو بدون جراحی بیان کنیم.

یکی از تفاوت‌ها این است که در روش‌های عادی بدون جراحی با پانچ‌های مرسوم زخم‌های بزرگ‌تر و عمیق‌تری روی پوست سرتان ایجاد می‌کنند که هم سبب دیر خوب شدن زخم‌هایتان و نیز باعث کم‌پشت بودن و کم تراکم بودن موها در قسمت‌های پشت سرتان می‌شود؛ اما در روش SuperFue Plus گرافت­ها از ناحیه‌هایی که در مرحله اسکن توسط دستگاه مشخص شده با استفاده از تکنیک‌های خاص و پانچ‌های اختصاصی دستگاه پلاس تحت نظر پزشک و بصورت کاملاً تعیین شده برداشت می‌شود.

این موضوع باعث می‌شود تا طول درمان شما کمتر شده و زخم‌های ایجاد شده سریع‌تر بهبود یابند. لذا شما بعد از چند هفته کاملاً بهبود می‌یابید. همچنین عوارض کاشت مو در این روش نیز کمتر از روش‌های دیگر است. از دیگر روش‌های جدید کاشت کو می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • روش FUT
  • روش Micro Fit
  • روش SUT

بهترین کشورها برای کاشت مو

2

در ادامه به بررسی و مقایسه بهترین کشورهای کاشت موی طبیعی در دنیا می‌پردازیم. از آنجا که کاشت مو در دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار است، لذا اکثر کشورهای دنیا در تلاش برای ارائه روش‌های نوین کاشت مو هستند.

در خاورمیانه کشور ایران نیز روش‌های مناسبی برای کاشت مو انجام می‌دهد و پیشرفت بخصوصی در این زمینه داشته است. برای پیشرفت در زمینه کاشت مو هر کشوری لازم است تکنولوژی های مناسب و تجهیزات و امکانات به روزی استفاده کنند. همچنین علاوه بر امکانات قیمت مناسب نیز در این زمینه تأثیرگذار است و باعث جذب افراد بیشتری برای انجام این عمل می‌شود. در ادامه لیست کشورهایی که جزو بهترین مراکز برای کاشت مو بدون جراحی هستند را معرفی می‌کنیم.

کشور ترکیه

در بین کشورهای جهان متقاضیان زیادی برای کاشت مو در ترکیه پیدا شده است. قیمت کاشت مو در این کشور چیزی حدود 1700 تا 2000 دلار است که نسب به کشورهای دیگری مثل انگلستان که هزینه کاشت مو 25 هزار دلار است خیلی ارزان‌تر است و علاوه بر آن کاشت مو در این کشور از کیفیت بالاتری نسبت به کشورهای اروپایی برخوردار است.

کشور ایران

یکی از بهترین کشورهای انجام دهنده کاشت مو در آسیا کشور ایران است. کاشت مو در کشور ما از مزیت‌های خوبی نسبت به کشورهای دیگر برخوردار است. از جمله این مزیت‌ها می‌توان به قیمت پایین درمانی و تخصص و مهارت پزشکان ایرانی اشاره نمود.

همچنین هر ساله میلیون‌ها نفر از کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپا برای عمل پیوند مو به ایران سفر می‌کنند. علاوه بر این‌ها کلینیک‌های داخل ایران دارای مجهزترین و مدرن ترین دستگاه‌ها و همچنین به روز تکنیک‌ها استفاده می‌کنند. از سوی دیگر هزینه سفر به ایران و اقامت در آن بسیار پایین‌تر از کشورهای دیگر است. در تهران نیز بهترین مرکز کاشت مو قرار دارد که یکی از آن‌ها کلینیک ترانسپلنت است.

کشور آمریکا

کشور آمریکا یکی از اولین کشورهایی است که کاشت مو در جهان را توسعه بخشید. با توجه به این نکته که ساختار بهداشتی و خدمات درمانی در آمریکا خصوصی‌تر است، به عنوان یکی از گران‌ترین کشورها در زمینه کاشت مو بشمار می‌رود.

هزینه عمل پیوند موی طبیعی بین ۱۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار متغیر است. این به این معناست که بصورت میانگین می‌بایست برای هر گرافت بین ۸ تا ۱۲ دلار پرداخت نمود. لذا حتی بعضی از ساکنین این کشور نیز برای عمل به کشورهای دیگر سفر می‌کنند تا هزینه کمتری را متقبل شوند.

کشور هند

کشور هند از نظر پزشکی پیشرفت زیادی داشته است. لذا عمل‌های زیبایی همچون کاشت مو نیز به دلیل وجود پزشکان ماهر به این کشور راه یافته است. این کشور اقدامات زیادی در زمینه کاشت مو انجام داده است تا بتواند افرادی را از سراسر دنیا برای عمل کاشت مو جذب کند. کشور هند دارای تنوع در تکنیک‌های کاشت مو است همچنین هزینه کمی در اقبال این عمل‌ها دریافت می‌کند؛ اما به دلیل مسافت زیاد تا کشورهای اروپایی متقاضیان کمتری به این کشور سفر می‌کنند.

کشور لهستان

کشور لهستان نیز یکی از کشورهایی است که در اروپا در آن کاشت مو انجام می‌شود. هزینه کاشت مو به طور متوسط در لهستان ۱۵۰۰ یورو است که قیمت مناسبی نیز هست. بسیاری از کلینیک‌های کاشت مو توسط پزشکان متخصص آمریکا انجام می‌شود. لذا همین موضوع باعث شده است که مراکز کاشت مو در لهستان از امکانات و تجهیزات مدرن برخوردار شوند.

کشور مجارستان

کشور مجارستان هم مانند لهستان یکی از کشورهای اروپایی است که عمل کاشت مو در آن از قیمت بسیار خوبی برخوردار است. هزینه کاشت مو در این کشور به‌طور متوسط ۱۷۰۰ یورو است. لذا هزینه پایین و خدمات پیوند مو مدرن سبب شده افراد زیادی از کشورهای همسایه مانند آلمان، اتریش و سوئیس برای عمل کاشت مو به مجارستان سفر کنند.

کشور استرالیا

تکنیک کاشت مو در کشور استرالیا مانند دیگر کشورهای آمریکایی و اروپایی بر پایه کاشت واحدهای فولیکولی یا همان FUT است. از نظر هزینه نیز مانند کشور آمریکا، کاشت مو از قیمت‌های بالایی برخوردار است. در استرالیا متقاضیان به‌طور میانگین برای انجام عمل کاشت مو باید ۱۵۰۰۰ دلار هزینه کنند.

هزینه کاشت مو در کشورهای مختلف چقدر است؟

همانطور که بررسی کردیم، در کشورهای بزرگی مانند آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی، کاشت مو از قیمت بالایی برخوردار است؛ زیرا که این کشورها از تکنولوژی های مدرنی استفاده می‌کنند که هزینه را برای متقاضیان بالا برده است؛ اما با مقایسه دیدیم که کشورهای آسیایی مانند هند، ایران و ترکیه نسب به هزینه پایین کاشت مو، خدمات بسیار مناسبی نیز ارائه می‌دهند. علاوه بر این‌ها سفر به کشورهای آسیایی هزینه کمتری را صرف می‌کند. این موضوعات باعث شده هر ساله افراد زیادی از آمریکا و کشورهای اروپایی به آسیا سفر کنند تا از این خدمات کاشت مو بهره‌مند شوند.

همچنین به غیر از کشورهای آسیایی، کشورهایی چون مجارستان و لهستان نیز از قیمت پایینی برخوردار هستند؛ بنابراین می‌توانند گزینه خوبی برای عمل کاشت مو باشند؛ اما با این وجود کاشت مو بسته به کشوری که شما انتخاب می‌کنید، هزینه‌های متفاوتی خواهد داشت. با توجه به هزینه‌ها و کیفیت کلی خدمات پزشکی، بعضی از بهترین کشورها به منظور انجام عمل کاشت مو را مورد بررسی قرار داده‌ایم که خواندن و آگاهی پیدا کردن درباره آن‌ها خالی از لطف نیست. لذا با مقایسه عوامل مختلفی می‌توان بهترین مکان را برگزید.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم علاوه بر معرفی جدیدترین تکنیک‌های کاشت مو طبیعی، مطالبی درباره‌ی بهترین کشورهای دنیا در زمینه کاشت مو ارائه دهیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در جهان، تقریباً در اکثر مراکز پزشکی معتبر از جدیدترین روش‌های کاشت مو استفاده می‌شود.

کلینیک‌های ایران نیز از تکنیک‌ها و امکانات مطابق با استاندارهای جهانی استفاده می‌کنند. لذا اگر قصد دارید بهترین مرکز کاشت مو را پیدا کنید بهتر است با در نظر گرفتن هزینه کمتر و مهارت پزشکان، انتخاب خوبی داشته باشید تا خیالتان از این بابت آسوده شود.

برای دریافت وقت مشاوره حضوری رایگان در مورد کاشت مو بدون جراحی از کلینیک ترانسپلنت می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۷۶۱۸۳۲ تماس بگیرید.

کدخبر: 764832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟