ارز دیجیتال با پرشین الیت

کسب سودهای کلان تنها دلیل روی آوردن این افراد به این دنیای پیچیده است که البته اگر با ناشی‌گری همراه باشد، منجر به از دست دادن سرمایه خواهد شد. اما جای نگرانی نیست چرا که ما در این مطلب قصد داریم به مواردی بپردازیم تا با استفاده از آنها بتوانید راه‌کار درستی را برای ورود به این عرصه انتخاب کنید.

حتماً می‌دانید که برای معامله کردن ارزهای دیجیتال نیاز به یک صرافی معتبر دارید، اما اگر در ابتدای فعالیت‌تان باشید، احتمالاً انتخاب یک صرافی مناسب برایتان دشوار باشد. ما در ادامه به صرافی معروف بایننس خواهیم پرداخت و به مزایای استفاده از آن نیز اشاره می‌کنیم. البته شما عزیزان را درباره‌ی نحوه دریافت سیگنال ارز دیجیتال نیز راهنمایی خواهیم کرد.

چرا صرافی بایننس انتخاب خوبی است

معمولاً باید از صرافی استفاده کرد که همه‌ی دنیا آن را به رسمیت می‌شناسند. از این رو بایننس می‌تواند بهترین انتخاب در این زمینه باشد. البته امکانات مختلفی که این صرافی در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد نیز از جمله دلایل روی آوردن افراد به این صرافی است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان معامله بسیاری از ارزها.
  • امکان معامله اسپات، فیوچرز و...
  • امنیت بسیار بالا در مقایسه با دیگر صرافی‌ها.
  • دریافت کارمزدهای بسیار پایین.
  • دارا بودن اپلیکیش ساده و روان.
  • حجم بالای معاملات و نقدشوندگی بسیار فوق العاده.
  • لانچ پد عرضه اولیه سکه (ICO).
  • و...

اما همانطور که می‌دانید برای اینکه بتوانید به معامله انواع ارز دیجیتال در صرافی بایننس بپردازید، باید احراز هویت کنید و از آنجایی که این صرافی به ایرانی‌ها خدمات نمی‌دهد کار را سخت کرده است. با این وجود چاره چیست؟ آیا باید به دنبال یک صرافی دیگر بود؟ البته خیر؛ چرا که با استفاده از خدمات تیم تخصصی پرشین الیت، به راحتی می‌توان برای ایرانی‌هایی که قصد فعالیت در این صرافی را دارند، تایید هویت بایننس را در نظر گرفت. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی از بابت احراز هویت بایننس وجود ندارد و برای این منظور کافی است که با این تیم تخصصی در ارتباط باشید. حال شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که احراز هویت به چه نحوی انجام می‌گیرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

نکات ضروری قبل از احراز هویت بایننس

دقت کنید که ثبت نام در بایننس نیازی به متخصص ندارد و شما عزیزان به راحتی با چند کلیک می‌توانید به عضویت این صرافی بین المللی در بیایید. با این حال اگر از چند و چون ماجرا بی‌خبر هستید، کافی است با مشاوران پرشین الیت در تماس باشید تا در کمتر از چند دقیقه یک حساب بایننس به جهت معامله انواع ارز دیجیتال به شما عزیزان تحویل داده شود. با این حال بررسی موارد زیر در برای تایید هویت صرافی بایننس ضروری است:

  • گفتنی است که احراز هویت بایننس برای ایرانی‌ها با استفاده از مدارک خارجی معتبری که تهیه می‌شود، نهایی خواهد شد. به بیان دیگر تیم تخصصی پرشین الیت با تهیه مدارک معتبر خارجی و تطبیق آن با تصاویر معامله‌گر ایرانی اقدام به کسب مجوز یا همان تایید هویت خواهد کرد که بدون کوچکترین مشکلی انجام خواهد شد.
  • ضمناً در نظر داشته باشید که اگر بنا به در نظر گرفتن راه‌کارهای دیگر باشد، قبل از انجام آن، همه‌ی موارد به سمع و نظر کاربران خواهد رسید تا با کمترین دغدغه اقدام به دریافت احراز هویت بایننس شود.

دریافت سیگنال ارز دیجیتال

همانطور که می‌دانید حتی با رفع مشکل احراز هویت در صرافی بایننس، بسیاری از افرادی که قصد فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را دارند، با مشکل روبرو خواهند شد. در واقع این افراد که سواد تحلیل و خرید و فروش ارز را ندارند، برای انتخاب و نقطه خرید ارز دچار سردرگمی هستند و در بیشتر اوقات با خرید اشتباه یک ارز، سرمایه‌شان را از دست می‌دهند. حال احتمالاً که در حال خواندن این بند از مقاله هستید، خودتان را جزو این دسته از معامله‌گران می‌بینید و در تلاش برای به دست آوردن یک راه‌حل جذاب بوده تا بتوانید به سود برسید.

ما در این خصوص پیشنهاد ویژه‌ای برایتان داریم. در واقع تیم تخصصی پرشین الیت با دارا بودن افراد متخصص در زمینه ارز دیجیتال، به روش‌های مختلف بخصوص مارتینگل به ارائه سیگنال ارز بخصوص سیگنال فیوچرز می‌پردازد تا افرادی که تخصص کافی در این زمینه را ندارند، بتوانند استفاده کرده و به سود برسند. برای این منظور کافی است که در سایت پرشین الیت ثبت نام کنید تا به راحتی از سیگنال‌های مختلف اعم از اسپات و فیوچرز بهره ببرید. گفتنی است که در حال حاضر افرادی که از خدمات سیگنال‌دهی پرشین الیت استفاده می‌کنند، با در نظر گرفتن موقعیت‌های خرید مناسب و همینطور رعایت حد ضرر معاملات، به سودهای مناسبی دست پیدا کرده‌اند.

از اندیکاتور ترید چه می‌دانید

ترید کردن کار چندان آسانی نیست چرا که به تخصص نیاز دارد. اما در حال حاضر با استفاده از اندیکاتورهای حرفه‌ای، حتی افراد مبتدی نیز می‌توانند به معامله بپردازند. اندیکاتور ترید نقاط خرید و فروش را مشخص می‌کند و در واقع به افراد گرا می‌دهد که در حال حاضر وقت خرید رسیده است یا خیر و حتی زمان فروش ارز را نیز مشخص خواهد کرد. گفتنی است که این اندیکاتور توسط تیم تخصصی پرشین الیت در نظر گرفته شده است که با تهیه‌ی آن می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌های جانبی به انجام معامله بپردازید.

از طرفی همانطور که می‌دانید برای ترید کردن با انواع و اقسام اندیکاتور روبرو هستیم که هر کدام از آنها کارایی خاصی دارند. اما موضوع جذاب اینجاست که می‌توان با ادغام یا ترکیب بعضی از اندیکاتورها به یک روش خاص معامله‌گری ارز دیجیتال دست یافت که ممکن است کمتر کسی به آن رسیده باشد. به طور کلی تیم تخصصی پرشین الیت که سال‌ها تجربه در زمینه ارزهای دیجیتال دارد با در نظر گرفتن یک اندیکاتور حرفه‌ای کار را برای افرادی مبتدی در این بازار راحت‌ کرده است.

حال ممکن است برایتان سوال پیش آمده باشد که از این اندیکاتور در چه مواردی می‌توان استفاده کرد که باید عرض کنیم پس از فروش اندیکاتور بدون هیچ محدودیتی از آن می‌توانید در بازارهای ارز دیجیتال، فارکس و حتی بازار سهام ایران بهره ببرید. گفتنی است که دقت این اندیکاتور به قدری دقیق است که احتمال رخ دادن اشتباه در آن فوق العاده پایین خواهد بود. با این حال توصیه می‌کنیم برای خرید و فروش ارز یا سهام حتماً مدیریت مالی مناسبی داشته باشید و به حد ضررهای در نظر گرفته شده در معاملات پایبند باشید.

ارائه کلیه‌ی خدمات ارز دیجیتال با پرشین الیت

حال با توجه به موارد ارائه شده در این مقاله ممکن است به هر یک از موارد احراز هویت بایننس، خرید اندیکاتور و یا دریافت سیگنال ارز دیجیتال نیاز داشته باشید که در این صورت پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات تیم تخصصی پرشین الیت بهره ببرید. این تیم با دارا بودن افراد باتجربه در زمینه‌ی بازارهای مالی توانسته است خدمات ارزنده‌ای را برای افراد کم تجربه در نظر بگیرد.

به طور کلی توصیه می‌کنیم چنانچه نیاز به تایید هویت بایننس و یا خرید اندیکاتور به جهت معامله کردن دارید، کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده با متخصصان تیم پرشین الیت ارتباط بگیرید تا شما عزیزان را به بهترین نحو ممکن راهنمایی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس اینترنتی https://persianelite.org مراجعه نمایید.

 

کدخبر: 759128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟