بهترین هتل های خارجی به انتخاب فلای تودی

این اقدامات در تمامی مسافرت‌ها لازم و ضروری است اما در مسافرت‌های خارجی باید  با دقت بسیاری تمامی جوانب موردنیاز سفر را پیش بینی و تهیه کرد. از موارد مهمی که در سفرهای خارجی باید به آن توجه کرد، رزرو هتل مناسب است. غالبا تصور می‌شود که رزرو هتل خارجی از ایران به سختی قابل انجام است. در حالی که می‌توانید از طریق سامانه خرید بلیط و رزرو هتل فلای تودی، بهترین و ارزانترین هتل های خارجی را رزرو کنید. با ما همراه باشید که بهترین انتخاب‌های فلای تودی را با شما به اشتراک بگذاریم.

2

بهترین هتل‌ های دبی

هتل آتلانتیس د پالم (Atlantis The Palm, Dubai)

آفتاب باشکوه، سواحل شنی، سرگرمی‌های پر جنب و جوش (برای بزرگسالان و کودکان)، پارک‌های آبی مملو از سرگرمی، ماجراجویی‌های آبی هیجان‌انگیز، اقامتگاه‌های مجلل عالی، غذاخوری‌های عالی از سراسر جهان همگی همراه با خدمات حرفه‌ای بی‌رقیب؛ در هتل آتلانتیس دبی یافت می‌شود. این هتل ۵ ستاره فوق‌العاده مجلل که در موقعیتی عالی در جزیره منحصربه‌فرد پالم جمیرا دبی واقع شده است، انتخاب شماره یک برای تعطیلات عالی در دبی به حساب می‌آید. آتلانتیس پالم تجربه‌ای کامل از تعطیلات در دبی را ارائه می‌دهد. به عنوان مهمان در یکی از بهترین هتل های دبی، می توانید انتظار داشته باشید که یک ساحل خصوصی، یک آکواریوم زیر آب، دسترسی رایگان به پارک آبی Aquaventure Waterpark (بزرگترین پارک آبی خاورمیانه)، وای فای فوق العاده سریع در سراسر جهان داشته باشید. بهترین غذا‌ها، درمان‌های اسپا، آرامشی فوق‌العاده و مجلل و یک باشگاه کاملاً مجهز برای مهمانان در هتل وجود دارد. اگر عاشق خرید هستید، منتخب بوتیک‌ها و فروشگاه‌های لاکچری را در حوالی هتل خواهید یافت.

برج العرب جمیرا (Burj Al Arab Jumeirah)

برج العرب جمیرا بسیار مجلل است و بدون شک یکی از نمادین‌ترین هتل های جهان است. این سبک معماری مدرن، لوکس، سبک ظرافت و نهایت مهمان‌نوازی هتل را فریاد می‌زند. این هتل که بر فراز خط افق دبی و خلیج عربی اطراف آن قرار دارد، چیزی بیش از یک اقامتگاه به شمار می‌آید، در واقع کاخی باشکوه است و به عنوان یکی از یکی از بهترین هتل های خارجی به شمار می‌آید. از لیموزین های رولز رویس درخشان یا با هلیکوپتر شخصی وارد این هتل می‌شوند. با این حال، علیرغم آنچه ممکن است بسیاری باور داشته باشند، این هتل فوق العاده لوکس تنها متعلق به شیوخ و میلیاردرها نیست هر کس حداقل یک بار در زندگی خود سزاوار این حد از تجمل است. این هتل کارکنان و مدیریت فوق العاده حرفه‌ای دارد و با هر مشتری به شیوه‌ای خاص و حرفه‌ای رفتار می‌شود.

بهترین هتل های استانبول

هتل سویستل بسفر (Swissotel The Bosphorus)

موقعیت عالی این هتل مجلل انجام هر کاری را در استانبول را آسان و راحت می‌کند. کاخ دولما باغچه و میدان تکسیم از جاذبه‌های بسیار مناسبی هستند که با پیاده‌روی در عرض چند دقیقه می‌توانید به آنها برسید. اتاق‌ها مدرن و جادار هستند و مناظر فوق العاده‌ای از بسفر دارند. مرکز اسپا و تندرستی امکانات عالی را برای بازسازی ذهن، بدن و روح شما ارائه می دهد. فعالیت‌های تفریحی مانند سولاریوم، زمین تنیس، اتاق بخار و مرکز تناسب اندام در هتل برای مهمانان وجود دارد. این امکانات درجه یک به همراه موقعیت عالی هتل آن را به یک انتخاب برتر در بین هتل های استانبول تبدیل می‌کند.

هتل چیراگان پالاس کمپینسکی (Ciragan Palace Kempinski)

این هتل مجلل در کاخ زیبای عثمانی چیراگان و در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و یکی از چشمگیرترین هتل های استانبول است. این هتل دارای اتاق‌های بزرگ و سوئیت‌های فوق‌العاده با امکانات بی‌شماری و چشم‌اندازهای دیدنی از بسفر است. همچنین رستوران راحت آن مجموعه‌ای از غذاهای اروپایی و محلی ترکی را برای صبحانه، ناهار و شام سرو می کند و مهمانان همچنین می‌توانند از باشگاه سلامت هتل با مرکز ماساژ و تناسب اندام استفاده کنند.

هتل ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton Istanbul)

هتل ریتز کارلتون استانبول در شیشلی، یکی از محبوب‌ترین مناطق شهر برای سفرهای کاری و تفریحی به حساب می‌آید. این هتل لوکس در مرکز شهر قرار دارد و فاصله کم آن با فرودگاه باعث شده که هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب کند. هتل ریتز کارلتون با موقعیت مناسب خود، دسترسی آسان به مقاصد ضروری شهر را فراهم کرده است. میهمانان می‌توانند از بین 243 اتاق، اتاق موردنظر خود را انتخاب کنند که همگی فضایی سرشار از صلح و هماهنگی کامل دارند. این هتل فرصت‌های تفریحی بی نظیری مانند جکوزی، مرکز تناسب اندام، سونا، استخر سرپوشیده، اسپا را ارائه می‌دهد.

3

مزایای رزرو هتل خارجی در فلای تودی

اگر با سیستم رزرو هتل خارجی آشنایی داشته باشید بدون نگرانی می توانید، رزرو آنلاین هتل خارجی را خودتان انجام دهید و با دریافت آنلاین واچر هتل، اقامتی راحت در سفر داشته باشید. اما بسیاری از افراد که با این سیستم آشنایی ندارند، برای حل مشکل خود مجبور می شوند به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنند. اما از آنجایی که مراجعه حضوری زمان بر و هزینه بر است، فلای تودی این کار را نیز برای شما ساده کرده است. علاوه بر انتخاب و رزرو هتل خارجی به صورت آنلاین و همچنین پرداخت با کارت های شتاب، کارشناسان فلای تودی به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به کاربران گرامی هستند.

رزرو هتل خارجی با کارت شتاب

معمولا مشکل عموم کاربران برای رزرو هتل خارجی چگونگی پرداخت آن است. از آنجایی که برای پرداخت هزینه رزرو هتل خارجی به صورت آنلاین نیازمند مسترکارت و ویزا کارت هستید و بسیاری از کاربران به این کارت ها دسترسی ندارند، لذا هنگام پرداخت آنلاین با مشکل مواجه می شوند. فلای تودی این مشکل را نیز برطرف کرده است. یکی از مزایای رزرو هتل خارجی در فلای تودی، عدم نیاز به مسترکارت و ویزا کارت برای خرید آنلاین است. فقط کافی است پس از انتخاب هتل مورد نظر با یک کلیک ساده به راحتی و با استفاده از کارت های شتاب در هر نقطه از دنیا، پرداخت خود را به صورت ریالی انجام دهید.

 

کدخبر: 757891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟