از شراکت نترسید!| تاثیر درگاه پرداخت اینترنتی در مدیریت امور مالی

کسب و کاری که به دو یا چند شریک تعلق دارد همیشه با چالش‌های مختلفی روبرو بوده است. یکی از بزرگترین چالش های اجتناب ناپذیر، مباحث مالی است.

آیا تصور می‌کنید که بعید است چند دوست که رابطه دوستانه بسیار گرم و صمیمانه‌ای هم دارند، در مسیر کاری مشترک خود با چالش و مشکل مواجه شوند؟

یا دو نفر از اعضای یک خانواده که با شراکت هم سرمایه بزرگی را وسط می‌گذارند و هر کدام با توجه به سهم خود درآمدی کسب می کنند، امکان ندارد که بر سر مشکلات مالی وارد بحث و جدل شوند؟

بدون شک، هرچقدر هم که پیوندهای محکم و صمیمانه‌ای بین افراد و شرکت‌ها وجود داشته باشد، باز هم شراکت بستر مناسبی برای به وجودآمدن برخی چالش‌های مالی خواهد بود.

یکی از بهترین روش‌های مدیریت چنین چالش‌هایی، استفاده از راهکارها و ابزاریست است که به وسیله آن حسابداری امورمالی طبق یک توافق اولیه فی ما بین شرکا به طور خودکار و بدون خطای انسانی، در سریع‌ترین و کم‌هزینه ترین حالت ممکن انجام شود.

پرداخت یار زیبال، این راهکار پرداختی را تحت عنوان "سرویس تسهیم " در اختیار شرکای کسب و کارهای اینترنتی قرار داده است.

همراه ما باشید.

2

زیبال کیست و چه راهکاری برای مدیریت دغدغه های مالی کسب و کارهای چند شریکی ارائه داده است؟

زیبال، پرداخت یار رسمی بانک مرکزی، ارائه‌دهنده درگاه پرداخت اینترنتی واسط است. این شرکت پرداخت یار در بین صاحبان کسب و کار جایگاه ویژه ای پیدا کرده است به نحوی که  بسیاری از سایت های فروشگاهی بزرگ تراکنش‌های خود را به روی درگاه پرداخت زیبال انجام می‌دهند.

این پرداخت یار دو نوع درگاه پرداخت ارائه می‌دهد:

  • درگاه پرداخت واسط
  • درگاه پرداخت مستقیم

تفاوت این دو نوع درگاه در مسیر پرداختی است که برای پرداخت‌کننده تعریف شده است؛ چنانچه سایت فروشگاهی شما درگاه پرداخت مستقیم زیبال را داشته باشد، مشتری هنگام پرداخت، مستقیما به صفحه پرداخت (با نام و لوگوی برند خودتان) منتقل می‌شود.

اما اگر درگاه پرداخت واسط را برای سایت خود انتخاب کنید، مشتری شما در مسیر پرداخت، ابتدا وارد صفحه تایید اطلاعات زیبال میشود و یک دور اطلاعات سفارش خود را بررسی و چک می‌کند، و پس از آن به صفحه اصلی پرداخت (با نام و لوگوی برند) وارد می‌شود.

وجوه حاصل از تراکنش‌ها در یک فضایی به نام کیف پول زیبال جمع می‌شود و شما دراین مرحله می‌توانید مشکلات و چالش های واریز سهم به حساب هرکدام از شرکایتان را به وسیله سرویس تسهیم مدیریت کنید.

سرویس تسهیم زیبال چگونه دغدغه‌های مالی کسب و کارهای چند شریکی را مدیریت کرده است؟

شما در پنل کاربری خود اسامی شرکا و شماره حساب آن ها را تعریف می‌کنید.

همچنین مشخص می‌کنید که سهم هرکدام از شرکا چه نسبتی از وجوه دریافتی است.

با انجام هر تراکنش، به صورت خودکار، مطابق با زمان‌بندی ای که شما آن را تعیین کرده اید، سهم هر فرد به حسابش واریز می‌شود.

به همین راحتی! تمام مشکلات ناشی از حسابداری مالی؛ پرداخت مالیاتی که متعلق به شما نیست، تاخیر در زمان واریز سهم هر فرد، اتلاف وقت و هزینه در واریز از طریق بانک و خطاهای انسانی اجنتاب ناپذیر و ایجاد نارضایتی بین شرکا از میان برداشته شده است.

3

سرویس تسهیم تنها یکی از چندین سرویس کاربردی زیبال برای مدیریت امور مالی و مدیریت چالش‌های پرداختی در کسب  و کارهای آنلاین است. این پرداخت یار با تکیه بر دانش روز متخصصین خود و تیم حرفه ای در امور فنی و پشتیبانی، به رشد و توسعه بسیاری از کسب و کارهای آنلاین کمک ویژه‌ای کرده است.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات درباره سایر سرویس‌های پرداختی زیبال، به سایت رسمی این پرداخت یار مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از هدیه 30 روزه زیبال جهت استفاده رایگان از درگاه پرداخت با کد zibal30، بهره ببرید.

کدخبر: 755790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟