چرا برای ارسال لوازم منزل به ترکیه، فریت بار را انتخاب کنیم؟

در حقیقت با توجه به حجم و ابعاد وسایل منزل و همین طور هزینه‌هایی که برای جا به جایی آن‌ها متصور هستیم، فریت بار به روش‌های هوایی و حتی زمینی می‌توانند به عنوان بهترین روش‌های ارسال وسایل به کشور ترکیه در نظر گرفته شوند.

Untitled-1

در ادامه می بینیم که چرا برای ارسال لوازم منزل به ترکیه، فریت بار ترجیح داده می‌شود.

فریت بار به ترکیه چیست؟

فریت بار به یکی از سه روش هوایی، دریایی و زمینی انجام می‌شود که در آن وسایل و لوازم مورد نظر مشتری در پالت‌ها و بسته بندی‌های محکم و مطمئن قرار گرفته و به مقصد شهر اعلام شده، در کمترین زمان، ارسال خواهد شد. در حال حاضر فریت هوایی بار به ترکیه، رواج بسیاری داشته و به دلیل مزایای خاص آن در سرعت و امنیت، بیش از روش‌های دیگر، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است که فریت بار تنها برای لوازم و محموله‌های شخصی و غیرتجاری بوده و در صورتی که با موضوع ارسال کالای تجاری روبرو باشیم، ماجرا متفاوت خواهد بود و باید از مسیرهای متفاوتی پیش برود.

در شرایطی که شما قصد ارسال لوازم منزل به ترکیه و فرستادن بارهای اثاثیه داشته باشید، با توجه به حجم وسایل و فاصله زمانی که برای رسیدن کالا به شهر مورد نظر در کشور ترکیه در نظر دارید، فریت زمینی یا هوایی بار، توصیه می‌شود.

این که در نهایت محموله خود را با فریت زمینی یا هوایی به کشور ترکیه ارسال کنید، پس از مشاوره با کارشناسان باراد هوا دریا، بهتر مشخص خواهد شد. برای این منظور، تنها کافی است که شهر مقصد خود را اعلام کرده و فهرستی از وسایلی که قصد ارسال آن‌ها را دارید، ارائه کنید.

بدیهی است که سرعت ارسال بسته‌های شما به کشور ترکیه به روش فریت هوایی، به مراتب بالاتر از فریت زمینی خواهد بود. اما از آن جایی که بین دو کشور ایران و ترکیه مرز زمینی وجود دارد، غالبا برای لوازم منزل و اثاثیه کامل و در محموله‌های بزرگ، نیم نگاهی نیز به روش فریت زمینی وجود دارد.

2

مزایای فریت بار به ترکیه

از جمله مزایای فریت بار به ترکیه، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • سرعت بالای ارسال بار
  • امنیت کامل محموله ها
  • هزینه مقرون به صرفه در مقایسه با سایر روش‌ها
  • امکان پیگیری آنلاین محموله
  • عدم نیاز به حضور مشتری در مراحل انجام کار
  • و ...

همان طور که اشاره کردیم فریت هوایی در اکثر مواقع ترجیح داده می‌شود، اما به طور خاص در مورد کشور ترکیه به دلیل وجود مرز زمینی با ایران، در برخی از مواقع برای بسته‌های بزرگ و محموله‌های سنگین، از فریت زمینی استفاده می‌شود که قطعا مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد نسبت به فریت هوایی، به زمان نیاز دارد.

هزینه فریت بار به ترکیه

حتما در اینجا می‌پرسید که با تمام این توصیفات، قیمت فریت بار به ترکیه چطور مشخص می‌شود و برای استفاده از این خدمات، باید چه هزینه‌ای پرداخت کنید. همان طور که حدس می‌زنید، در نهایت هزینه فریت بار به ترکیه، به حجم، وزن و ابعاد اثاثیه و لوازمی که ارسال می‌کنید بستگی خواهد داشت.

به طور مثال اگر قصد ارسال یک دست سرویس مبل به ترکیه را داشته باشید، هزینه آن متفاوت از ارسال چند پالت لباس و لوازم شخصی خواهد بود.

از این‌ها گذشته تنها وزن وسایل مطرح نیست و ابعاد و شکل قرارگیری آن‌ها در بار نیز تعیین کننده خواهد بود.

3

به جز این‌ها، هزینه‌های گمرکی، هزینه‌های حمل و نقل و نگهداری در انبار فرودگاه شهر مقصد و ... را نیز باید به قیمت نهایی فریت بار به ترکیه اضافه کنید. با اعلام لیست وسایلی که قصد فرستادن آن‌ها به کشور ترکیه را دارید و همین طور اعلام شهر مقصد، نرخ نهایی به شما اعلام خواهد شد.

سخن پایانی

اگر تصمیم به ارسال لوازم منزل به ترکیه دارید یا به هر شکلی می‌خواهید بسته‌های غیرتجاری خود را به یکی از شهرهای ترکیه بفرستید، توصیه می‌کنیم که با پشتیبانی و کارشناسان شرکت باراد هوا دریا، تماس حاصل کرده و بهترین روش فریت را جویا شوید. پس از ثبت درخواست، در کمترین زمان هماهنگی برای تحویل محموله شما، بسته بندی و ارسال به شهر مقصد در ترکیه انجام خواهد شد.

 

کدخبر: 755545 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟