نباید به بهانه کمبود مسکن و خودرو پلتفرم‌های انتشار آگهی را در درج قیمت محدود کرد

به گزارش رکنا به نقل از تابناک ، علی جدی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی درباره مزایای درج قیمت خودرو و مسکن در فضای مجازی گفت: استفاده از فضای مجازی برای گسترش فعالیت کسب و کارها یک ضرورت است و تمام کشورها نیز از این پتانسیل آگاه بوده و از آن بهره می‌برند اما اگر این فضا به درستی مدیریت و ساماندهی نشود می‌تواند موجب ضرر و زیان به کسب و کارها شود.
وی با بیان اینکه به دلیل تحریم و محدودیت‌های اقتصادی، دلالان از این شرایط برای ایجاد التهاب در بازار نیز استفاده کرده‌اند، اظهار کرد: در صورت تعریف چارچوب‌ها، همه با استفاده از فضای مجازی برای گسترش فعالیت کسب و کارها و اپلیکشین‌ها موافق هستند.
نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید با تعریف حدومرزهای مناسب، از ظرفیت پلت‌فرم‌ها استفاده کرد؛ محدودیت راه به جایی نمی‌برد و در خلاف مسیر توسعه است. مسیر توسعه این گونه است که در سال های آینده تمام مسائل در بستر فضای مجازی و وب باید پیگیری شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه باید با رفع مشکلات اقتصادی، تاثیر قیمت‌سازی در پلتفرم‌ها بر بازار را کاهش داد، تصریح کرد: در صورتی که مسکن به میزان نیاز مردم تولید شود، قیمت‌سازی‌ها نمی‌تواند در نابسامانی بازار اثرگذار باشد در واقع باید مشکلات به صورت ریشه‌ای حل شود این موضوع در خودرو و ... نیز وجود دارد. نباید به بهانه کمبود مسکن و خودرو پلتفرم‌های را در درج قیمت محدود کرد.

 

کدخبر: 742605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟