بررسی ویژگی های نسل جدید لپ تاپ های اچ پی با نام Envy

پس از آن‌که مدل سال ۲۰۱۹ این لپ تاپ، عملکرد بسیار خوبی را به ثبت رساند، حال لپ تاپ HP Envy 13 هم مورد توجهات زیادی واقع شده است. این مدل توانسته است که موقعیت خود را در بازار تثبیت کرده و از همان ابتدا، کاربران زیادی را هیجان‌زده کند. خوشبختانه، لپ تاپ اچ پی ارزش این همه توجه را داشته است و با داشتن نسل یازدهم پردازنده اینتل، می‌تواند عملکردی سریع‌تر همراه با باتری با طول عمر بیشتر را برای کاربران فراهم کند.

بررسی قیمت و ویژگی های envy

این لپ تاپ اچ پی با قیمت پایین‌تر از هزار دلار در بازار عرضه شده است و با توجه به قیمت لپ تاپ ایسوس و محصولات کمپانی‌های دیگری مانند لپ تاپ لنوو، می‌توانیم اعتبار بیشتری به آن در بازار بدهیم. این محصول دارای طراحی آلومینیومی براق بوده و تعادل خوبی را هم بین فرم و عملکرد در خود ایجاد می‌کند. این لپ تاپ همراه با پورت‌های USB Type-A و همچینن Type-C در اختیار شما قرار می‌گیرد و صفحه کلید آن هم بسیار راحت است. همین نکات ساده سبب می‌شود که تولید کنندگان محتوا بتوانند بهترین عملکرد را از آن دریافت کنند. صفحه نمایش آن کیفیت 1080p عالی را داشته و این ترکیب را کامل می‌کند.

لپ تاپ اچ پی مدل Envy 13 را می‌توانید در زمره لپ تاپ‌های متوسط بازار تهیه کنید. به‌همین دلیل است که قیمت مناسب‌تری نسبت به به لپ تاپ‌های رده بالای بازار دارد و به‌عنوان یک گل سر سبد در بین لپ تاپ‌های دیگر اچ پی دیده می‌شود. البته این لپ تاپ دارای نقاط ضعف کوچکی هم است که توجه کردن به آن‌ها هم هنگام خرید ضروری خواهد بود. به هر حال سلیقه هر خریدار باهمدیگر متفاوت است و موردی که ممکن است ایراد کوچکی به نظر بیاید، ممکن است در نظر فرد دیگری بسیار بزرگ باشد. این لپ تاپ اچ پی از یک پد پلاستیکی استفاده می‌کند که کمی ممکن است نظرها را تغییر دهد.

سنجش معیار این محصول هم سبب شده است که ارزش آن بیش از پیش نسبت به قیمت بالاتر باشد. شما می‌توانید این محصول را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید، چرا که با گذشت زمان و با عرضه مدل‌های دیگری حتی از برند اچ پی، یقینا محصولاتی که در گذشته عرضه شده‌اند، کمی با افت قیمت هم مواجه خواهند شد. در کل می‌توان گفت که لپ تاپ اچ پی Envy 13 می‌تواند در جمع بهترین لپ تاپ‌های ۱۳ اینچی بازار قرار داشته باشد و حتی با توجه به قیمتش، در رتبه بندی بهترین لپ تاپ‌های بازار هم می‌تواند جایگاه مناسبی را کسب کند. اچ پی با این سری، توانسته است که آوازه خودش را در صنعت لپ تاپ حافظ کند.

2

محبوبیت envy  در بازارهای جهانی

قیمت لپ تاپ Envy 13 اچ پی، از ۸۹۹ دلار در بازارهای جهانی شروع می‌شود و ممکن است که به‌دلیل هزینه‌های حمل و نقل و موارد دیگر، قیمت متفاوت‌تری در بازارهای هر کشور از جمله ایران داشته باشد. وب سایت مقداد آی تی با سابقه‌ای دیرینه، تلاش کرده است که بهترین لپ تاپ ایسوس و اچ پی را در کنار برندهای دیگر، برای مشتریان خود تامین کرده و نیازهای اساسی‌شان را در مرکز توجه خود قرار دهد. این لپ تاپ هم جزو همین محصولات است و می‌توانید دید کاملا مثبتی نسبت به آن داشته باشید. این محصول را می‌توانید همراه با گارانتی و قیمت بسیار مناسب از مقداد آی تی دریافت کنید.

پیکربندی‌های مختلفی در رابطه با لپ تاپ اچ پی مدل Envy 13 وجود دارد که به‌همین دلیل، دست خریداران هم هنگام انتخاب، بسیار باز خواهد بود. شما می‌توانید مدل پایه آن که ۸۴۹ دلار قیمت دارد، همراه با یک صفحه نمایش 1080p و غیرلمسی دریافت کرده و در دیگر مشخصات این محصول هم، پردازنده اینتل Core i5، حافظه رم ۸ گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی SSD‌ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت خواهید داشت. طراحی این محصول هم بسیار زیبا بوده و مدلی است که در بین لپ تاپ‌های دیگر هم رده خود، بسیار شیک و مجلسی دیده می‌شود. حالت براق این طراحی، یقینا جوان پسند بوده و می‌توانید دید بسیار خوبی نسبت به آن داشته باشید.

رنگ خاص هلو مانند این لپ تاپ، سبب شده است که صفحه کلید و درب تاشو لپ تاپ که صفحه نمایش هم در آن قرار می‌گیرد، رخ بسیار خوبی داشته باشد. المان‌های غیر طلایی رنگ آن، شامل لوگوی کروماتیک HP روی درب دستگاه است که همراه با نام تجاری متنوع که قطعات آن را ساخته‌اند، دیده می‌شوند. تغییرات زیادی در این لپ تاپ نسبت به سال گذشته ایجاد نشده است، اما نکات ظریفی وجود دارد که در راستای ایجاد تفاوت با نسخه‌های سال‌های گذشته، می‌تواند در آن دیده شود. بنابراین، افراد تیزبین بیشتر می‌توانند این تغییرات را حس کنند.

اگر نگاهی به لپ تاپ لنوو در انواع مختلف بپردازید، متوجه خواهید شد که تنوع آن‌ها بسیار بالا بوده و در کنار آن، لپ تاپ ایسوس هم در مدل‌های مختلف را داریم که قدرت بسیار بالایی داشته و برای کاربران حرفه‌ای‌تر در نظر گرفته شده است. همین نکات ساده را می‌توانید بیاد داشته باشید و با بررسی چند نمونه و مقایسه مشخصات آن‌ها و از همه مهم‌تر سلیقه خود، بهترین مورد را انتخاب کنید. مقداد آی تی شرایط لازم را برای بررسی دقیق و خواندن نظرات خریداران و کاربران دیگر فراهم کرده است تا بتوانید بهترین انتخاب خود را انجام داده و یک خرید ایمن و بدون دردسر داشته باشید.

3

مزایای خرید لپ تاپ اچ پی مدل Envy 13

خرید لپ تاپ اچ پی مدل Envy 13 هم می‌تواند در سال جاری یک انتخاب بسیار مناسب باشد که مقداد آی تی همراه با گارانتی برای شما فراهم کرده است و می‌توانید در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کنید. در این لپ تاپ پورت‌های خوبی هم به کار رفته است و فارغ از آن، لولای قطری آن هم کیفیت بسیار خوبی را دارد. پورت‌های USB در هر طرف لپ تاپ وجود دارد و می‌توانید لوازم جانبی خود را همراه با آن شارژ کنید. در سمت چپ محصول، یک پورت USB 3.1 Type-A وجود دارد که همراه با پورت مخصوص هدفون و میکروفون در اختیار شما قرار می‌گیرد. یک پورت تاندربولت ۴ هم برای انتقال سریع‌تر فایل‌ها در اختیار شما خواهد بود که برای اتصال مانیتورهای 4K می‌تواند مناسب باشد.

صفحه نمایش این محصول ۱۳.۳ اینچی بوده و کیفیت بالایی برای نمایش فیلم و تجربه بازی‌های ویدیویی دارد. این صفحه نمایش تقریبا بهترین انتخاب شما در این بازه قیمت است. علیرغم اینکه این صفحه نمایش از نوع اولد یا 4K نیست و ابعاد فانتزی هم ندارد، اما اصول اولیه را به‌صورت کاملا واضح و روشن برای شما فراهم کرده است و می‌توانید بهترین فیلم‌های هالیوودی را با بهترین کیفیت روی آن اجرا کنید.

مقداد آی تی به‌عنوان یک وب سایت پیشرو در عرضه مدل‌های مختلف لپ تاپ‌های اچ پی، ایسوس و لنوو شناخته می‌شود که همراه با طراحی‌های متنوع و مشخصات فنی عالی در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرد.

 

 

کدخبر: 730595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟