مهم ترین نکات درمورد خرید ملک در ترکیه

بیشتر افرادی که قصد دارند در ترکیه ملکی برای خود خریدار کنند، شهرهای آنتالیا، استانبول و آنالیای ترکیه را انتخاب می کنند. جدا از این که این شهرها از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار هستند، اقتصاد و تجارت آن هم در حال پیشرفت و شکوفایی می باشد. در این یادداشت سایت آسیا ملک قصد دارد که شما را با مهم ترین نکات در مورد خرید ملک در ترکیه آشنا کند. اگر می خواهید به واسطه خرید ملک در کشور ترکیه سرمایه گذاری کنید و یا اقامت کشور ترکیه را اخذ نمایید، تبریک می گوییم چرا که راه را درست آمده اید.

1

خرید ملک در کشور ترکیه

یکی از دلایلی که باعث شد بیشتر ایرانیان ترغیب به خرید ملک در ترکیه شوند، فاصله بسیار کم کشور ترکیه از ایران می باشد. قیمت خانه در ترکیه بسیار مناسب تر از خانه های ایران می باشد. لازم به ذکر است که تمامی افراد می توانند با خرید ملک در کشور ترکیه، اقامت ترکیه را اخذ کنند و بعد از پنج سال به عنوان شهروند کشور ترکیه شناخته شوند.

ترکیه به دلیل نیروی کار جوان، پویا و ماهر در کشوری تقریباً 80 میلیون نفری، کشوری مناسب برای سرمایه گذاری است. علاوه بر این، مشوق های دولتی، معافیت های مالیاتی و تخصیص زمین رایگان، ترکیه را برای سرمایه گذاران جذاب تر می کند.

هر فردی که می خواهد در ترکیه خانه ای بخرد باید به چند نکته توجه کند. که ما تمامی این موارد را برای شما شرح داده ایم تا بتوانید یک خرید شیرین و فاقد هیچ دردسری را تجربه کنید.

قیمت خرید خانه در ترکیه

لازم به ذکر است که نرخ خانه در ترکیه بسیار پایین می باشد. حتما با خود می گویید با مبلغ کم فقط می توان در مکان های دور افتاده و یا فاقد امکانات ملک خرید، اما بهتر است بدانید با مقادیر کم سرمایه هم می توان حتی در شهر استانبول و دیگر شهرهای خوب ترکیه املاک خریداری نمود.

رفته رفته قیمت ملک در مکان هایی که کمتر با آن ها آشنا هستیم کاهش می یابد.

5 نکته جالب در رابطه با خرید ملک در ترکیه

تا به حال به این موضع فکر کرده اید که چه چیزی باعث شده تا مردم دیگر کشورها تمایل زیادی به خرید ملک در کشور ترکیه داشته باشند؟

  • همانطور که کمی بالاتر ذکر کردیم، هزینه های منزل در ترکیه بسیار ارزان می باشد.
  • در ترکیه بهترین محصولات اعم از خوراک، پوشاک، و دیگر وسایل مایحتاج با بهترین برندهای دنیا به وفور یافت می شود.
  • مراکز تفریحی و گردشگری زیادی در کشور ترکیه مخصوصا در شهر استانبول وجود دارد. افرادی که عاشق تفریح هستند انتخاب این کشور بهترین گزینه برای اقامت می باشد.
  • در این کشور از همه نوع خانه از جمله: ویلایی، آپارتمانی و یا ساحلی می توان بهره مند شد.
  • در هر شهر از ترکیه، سیستم های حمل و نقل بسیاری وجود دارد که مشکل افراد را در زمینه رفت و آمد حل کرده است.
  • فرصت سرمایه گذاری در ترکیه فراهم است که این خود یکی از روش های دریافت اقامت ترکیه می باشد.
  • برای خرید املاک در ترکیه می توانید مقداری از مبلغ مورد نظر را قسطی پرداخت کنید به طوری که سند به نام شما ثبت شده باشد.

2

خرید ملک ارزان در کشور ترکیه

همه ما دوست داریم با فرهنگ یک کشور دیگر آشنا شویم و یا در آنجا اقامت کنیم. متأسفانه با توجه به وضعیت اقتصادی، شرایط خرید خانه برای بسیاری از افراد فراهم نیست. حال نگران نباشید چرا که می توان با 500 میلیون تومان سرمایه هم در ترکیه ملک خریداری کنید و یا حتی می توانید بعضی از خانه را پیش خرید کنید.

نکات لازم جهت خرید ملک در ترکیه

قبل از این که تصمیم بگیرید در ترکیه ملکی را خریدار کنید، می بایست به چند سوال پاسخ دهید تا به طور کامل متوجه شوید هدفتان چیست. این سوالات عبارتند از:

دوست دارید خانه ای که می خواهید خریداری کنید ساحلی باشد یا ویلایی؟

وجود امکانات از جمله مراکز درمانی، مراکز خرید و یا ... در نزدیکی منزل شما چقدر ضروری می باشد؟

چقدر بودجه دارید و تا چقدر می خواهید برای خرید ملک سرمایه گذاری کنید؟

تمامی این موارد، سوالاتی هستند که باید قبل از هرگونه اقدام به آن ها پاسخ دهید.

بهترین شهر برای خرید ملک در ترکیه کدام شهر است؟

این موضع کاملا سلیقه ای می باشد چرا که شهرهای ترکیه هرکدام در یک زمینه ای پیشرفت دارند. به طور مثال افرادی که می خواهند برای خود کسب و کار راه بیندازند، شهر استانبول بهترین گزینه است.

3

از آن جایی که این شهر هر ساله گردشگران زیادی به خود جذب می کند، شهری مناسب جهت سرمایه گذاری در ترکیه می باشد.

آسیا ملک با ارائه این مقاله سعی کرد که مخاطب خود را با کلیت خرید ملک و سرمایه گذاری در کشور ترکیه آشنا کند. از این که تا پایان ما را دنبال کرده اید، از شما سپاسگزاریم.

کدخبر: 725098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟