لوکس‌ترین مناطق ویلایی مازندران

همین موضوع بر انتخاب منطقه مناسب برای ویلاسازی تاثیرگذار بوده است به طوری که بیشتر شهرهای ویلایی این استان در غرب مازندران واقع شده‌اند و قسمت شرقی بیشتر مورد استفاده ساکنان اصلی است.در این مطلب قصد داریم تا شهرهای ویلایی مازندران را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

چرا مردم مازندران را برای خرید یا ساخت ویلا انتخاب می‌کنند؟

شاید مهم‌ترین دلیل برای انتخاب مازندران فاصله کم این استان با تهران باشد، اما مطمئنا تنوع ویلاهای جنگلی و ساحلی و داشتن حق انتخاب زیاد هم در این مسئله بی‌تاثیر نبوده است. این دلایل حتی در بررسی و اجاره ویلا در استان مازندران هم موثر هستند.

تفاوت بین شرق و غرب مازندران

شرق مازندران که از مرز این استان با گلستان شروع می‌شود و تا شهرستان بابلسر‌ادامه می‌یابد، به دلیل فاصله زیادی که از مناطق جنگلی و ساحلی دارد، بازار جذابی برای ساخت و خرید ویلا محسوب نمی‌شود. به همین دلیل در شرق مازندران بیشتر شاهد خانه‌های بومی هستیم که خود ساکنان مازندران در آن‌ها زندگی می‌کنند. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما قیمت ویلا در شهر مازندران از غرب بیشتر است. برخلاف شرق مازندران، بخش‌های غربی به عنوان مرکز اصلی ویلاسازی در مازندران شناخته می‌شود که خود به سه قسمت اصلی تقسیم می‌شود. در این بخش‌ها تعداد زیادی ویلا وجود دارد که برای اجاره در اختیار گردشگران قرار می‌گیرند.

اگر قصد دارید برای تعطیلات بعدی خود راهی غرب مازندران شوید و به دنبال اجاره ویلا در استان مازندران می‌گردید از وب‌سایت اجاره ویلا و سوئیت هومسا کمک بگیرید.

  • منطقه اول: آمل، چمستان و نور
  • منطقه دوم: نوشهر، متل‌قو و نمک‌آبرود
  • منطقه سوم: رامسر

لوکس‌ترین ویلاهای مازندران در کدام شهرها واقع شده‌اند؟

آمل، چمستان و نور

در آمل، چمستان و نور طیف گسترده‌ای از انواع ویلا؛ از ساده تا لوکس را می‌توانید پیدا کنید به طوری که قیمت ویلا در اینجا از 100 میلیون تا چندین میلیارد متغیر است.

منطقه نوشهر، متل قو و نمک آبرود

ویلا

این سه شهر به دلیل مسافت کمی که با پایتخت دارند همیشه برای پایتخت‌نشینان محبوب بوده‌اند. تله کابین نمک‌آبرود، ییلاق کلاردشت و جاده چالوس بر محبوییت این مناطق افزوه است. نوشهر با جاذبه‌هایی مانند دریاچه ارواح، روستای انگاس، دیوچشمه و پارک جنگلی سیسنگان به تنهایی میزبان بسیار خوبی برای بسیاری از مسافران شمال محسوب می‌شود. نام متل قو نیز که برای همه ما آشناست و نیاز به معرفی ندارد. نام این شهر با دریا و جنگل و روستاهای بکر و زیبا پیوند خورده است. برای اجاره ویلا در نوشهر، متل قو، چالوس و کلاردشت کافی است نام این شهرها را در هومسا جستجو کنید و ویلای مورد نظر خود را رزرو نمایید.

رامسر

ویلا

رامسر به دلیل قرارگیری در نزدیکی کوه‌های سرسبز و ساحل دریا، محبوب‌ترین منطقه ویلایی مازندران محسوب می‌شود. تفریحاتی مانند تلکابین، شهربازی رامسر، آب گرم، جنگل دالخانی، کاخ مرمر و دیدنی‌های بسیار دیگر، بسیاری از مسافران و گردشگران را راهی این شهر می‌کند. در این شهر که به حق عروس شهرهای شمال لقب گرفته است، هر دو نوع ویلای جنگلی و ساحلی را در کنار هم دارد. قیمت اجاره ویلا و سوئیت در رامسر با وجود امکانات متعددی که دارند بسیار معقول است. 

لوکس‌ترین شهرک‌های مازندران

اگر بخواهیم شهرک‌های بسیار لوکس مازندران را نام ببریم می‌توانیم به این موارد اشاره کنیم:

خزرشهر: این شهرک در سواحل دریای خزر واقع شده و به ساحل دریا راه دارد. این شهرک از معماری و محوطه‌سازی بسیار زیبا و منحصر‌به‌فردی برخوردار است.  

دریا بیشه: شهرک دریابیشه 80 هکتار وسعت دارد و زیباترین ویلاهای مازندران را در خود جای داده است. این شهرک که در سال 1351 ساخته شده، در 10 کیلومتری جاده رویان به سمت نوشهر قرار گرفته است.

دریاکنار: این شهرک 280 هکتاری، در مجاورت خط ساحلی به طول 3 کیلومتر واقع شده است.

خانه دریا: اگر ترجیح می‌دهید مدتی را در ویلاهای نوساز و زیبای شمال اقامت داشته باشید، شهرک خانه دریا پیشنهاد ماست. این شهرک حدود 3 کیلومتر از ساحل دریای خزر را به خود اختصاص داده است و فضایی بسیار زیبا دارد. 

دو شهرک گران‌قیمت‌ دیگر در استان مازندران، فردوس رویان و چهارصد دستگاه هستند که می‌توانید برای خرید یا اجاره یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

کدخبر: 714897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟