خرید تتر برای افرادی هست که می‌خواهند خیالشان از نوسانات راحت باشد و بتوانند هر زمان که بخواهند آن را به‌راحتی جابه‌جا کنند. امّا ارز دیجیتال را از کجا بخریم؟ آیا لازم هست دلار تهیه کنیم و خرید رو با آن انجام بدیم؟ یا نه راه بهتری هست! خرید تتر مخصوص افرادی است که می‌خواهند با کمترین ریسک ارز دیجیتالی داشته باشند. با این ارز چقدر آشنا هستید؟

خرید تتر

در حالی که رمز ارزهای مختلفی در چند سال اخیر شکل گرفته‌اند، تتر اکنون به یکی از ارزهای دیجیتال که دارای پشتوانه‌ای ثابت است، تبدیل شده است. در حال حاضر، تتر به عنوان سومین رمز ارز محبوب شناخته می‌شود، و از نظر حجم معادلات روزانه حتی از رتبه شماره یک، یعنی بیت‌کوین هم جلو زده است.

اگر به فکر خرید تتر بوده‌اید یا از خود می‌پرسید که چرا بسیاری از افراد این کار را انجام می‌دهند، اجازه دهید تا نگاه دقیق‌تری به این رمز ارز بیندازیم تا از ارزش‌هایش آگاه شویم.

تتر یک رمز ارز ثابت است که با یک دارایی فیزیکی گره خورده است. به این معنا که یک تتر معادل یک دلار آمریکا هست. شرکتی به نام Tether Limited مسئولیت مدیریت و تأمین تتر را دارد تا هنگام خرید تتر توسط کاربران همواره توکن‌های جدید صادر کند تا ثبات قیمت حفظ شود.

همچنین، اگر با مسئله سوددهی کریپو آشنا باشید، می‌دانید که می‌توانید تا 25% سود دریافت کنید. امّا در اکثر ارزهای دیجیتال هر چقدر هم سود کنید، باز ممکن است به دلیل نوسانات بازار میزان زیادی را از دست دهید. با خرید تتر هم سود خوبی دریافت خواهید کرد و هم ارزش اولیه ارز شما ثابت می‌ماند.

خرید تتر

همه این ویژگی‌های مثبت باعث می‌شود تا نسبت به خرید آن جلب شویم. با خرید تتر از نوسانات بازار در امان می‌مانیم و کار نقل و انتقال وجه‌های ما نیز راحت‌تر صورت می‌گیرد. امّا چگونه باید این کار را انجام دهیم؟ بهترین راه برای خرید تتر چیست؟ آیا می‌توانیم خرید تتر ارزان داشته باشیم؟

خرید بیتکوین

از زمان راه‌اندازی آن در سال 2009، بیت‌کوین رشد فوق العاده‌ای را تجربه کرده است. می‌توان گفت از اکتبر 2013 تا اوایل ژوئن 2021 از آن تقریباً 30 هزار درصد افزایش پیدا کرد. با اینکه این رشد باورنکردنی است، امّا تحلیل‌گران می‌گویند که ارزش ارز بیت‌کوین، زمانی که ارزهای رمز پایه و فناوری بلاک چین با زندگی روزمره گره بخورد، حتی بیشتر هم می‌شود.

خرید بیت کوین برای خریداران بسیار دلهره‌آور است. چرا که با وجود اوج‌های بسیار، فرودهای زیادی را نیز تجربه کرده است. برای مثال، هنگامی که در 2017 به ارزش تقریبی 20 هزار دلار رسید، ناگهان ارزش آن سقوط کرد و دوباره در 2020 افزایش یافت. اگرچه رشد آن به سمت بالا پیش می‌رود، امّا همچنان یک سرمایه‌گذاری ناپایدار به حساب می‌آید که حتی یک توئیت ایلان ماسک می‌تواند ارزش آن را کاهش یا افزایش دهد. به همین دلیل برای سرمایه‌گذاری و خرید بیت‌کوین لازم است مشاوره‌های کافی را دریافت کنید.

با وجود تمام اینها، بسیاری از افراد علاقمند سرمایه‌گذاری و خرید بیت‌کوین هستند. امّا روشی مناسب برای این کار پیدا نمی‌کنند. در ادامه یک روش بسیار عملی و مفید را برای شما مطرح خواهیم نمود.

خرید بیت کوین

خرید تتر ارزان

با خرید تتر ارزان می‌توانید نقل و انتقالات ارز را راحت‌تر انجام دهید. علاوه‌براین، امروزه بسیاری از سایت‌های خرید و فروش، انواع رمز ارز را به جای کارت‌های اعتباری قبول می‌کنند. ثبت‌نام در دوره‌های آموزشی، خرید انواع بازی‌ها و انتقال پول به کشورهای خارجی از این طریق راحت‌تر و در حجم‌های بالاتری امکان‌پذیر است.

شما از هر کجای دنیا می‌توانید سریع و با هزینه کم برای یکدیگر پول ارسال کنید. از طرف دیگر، انتقال پول بین‌المللی اغلب با کارمزدهای گران همراه است؛ در حالی که با خرید تتر ارزان با کمترین کارمزد پول را به دست فرد دیگر می‌رسانید. به این ترتیب ارزش آنچه که انتقال می‌دهید هنگام رسیدن به دست گیرنده، تغییر نمی‌کند.

همچنین، با خرید تتر ارزان می‌توانید در هر زمان که بخواهید ارز دیجیتالی دیگری خریداری کنید. همان‌طور که می‌دانید، کارمزدها ارزها با یکدیگر متفاوت هستند. در بیت‌کوین اگر بخواهید مقدار کوچکی را جابه‌جا کنید، باید کارمزد (fee) بسیاری پرداخت نمایید. بعلاوه، میزان کارمزدی که پرداخت می‌کنید تعیین می‌کند چقدر سریع به دست فرد مقابل خواهد رسید. هر چه میزان بیشتر باشید، به طبع سریع‌تر خواهد بود. امّا در تتر اینگونه نیست. تتر با سرعت بیشتر و کارمزد کمتری معاملات شما را انجام خواهد داد.

امّا این سؤال باقی ماند که آن را از کجا تهیه کنیم؟ اگر بخواهیم از سایت‌های خارجی بخریم در ابتدا باید هزینه‌ای برای خرید انواع کارت‌های اعتباری پرداخت کنیم که دردسرهای خود را دارد. بعلاوه، چقدر زمان خواهد برد تا تتر را از آن سایت دریافت کنیم؟ آیا معتبر خواهد بود؟

خرید تتر ارزان

دیجی دلار یک وب‌سایت ایرانی است که در کمترین زمان به صورت اتوماتیک با کمترین قیمت رمز ارز شما را تحویل می‌دهد. می‌توانید به‌راحتی با ریال خرید خود را انجام دهید و در صورتی که با سوالی برخورد کردید، از پشتیبانی 24 ساعته این مجموعه کمک بگیرید.

این مجموعه با ارائه انواع خدمات در زمینه رمز ارزها به شما کمک می‌کند تا بهترین خرید را انجام دهید. محیط امن و سریع آن کمک می‌کند تا در هر زمان نیاز به خرید یا فروش داشته باشید بتوانید کار خود را با سرعت و به طور آنی انجام دهید.

پس، بدون ریسک به خرید تتر بپردازید. تصور کنید، دوباره بیت‌کوین دستخوش تغییرات در بازار شود، با داشتن تتر می‌توانید سریع‌تر نقل و انتقال پول یا تبدیل بیت کوین خود به تتر را انجام دهید. همچنین، برای افرادی که قصد خرید از خارج از کشور را داشته باشند، یا بخواهند برای عزیزان خود پول بفرستند خرید تتر از این مجموعه را پیشنهاد می‌کنیم. اگر بخواهید هر ارز دیجیتال دیگری را منتقل کنید، کارمزد بالای باید پرداخت نمایید. همچنین، در طول زمان کوتاهی ارزش آن تغییر می‌کند.

علاوه‌بر فروش و خرید تتر در دیجی دلار می‌توانید به خرید انواع ارزهای دیگر از جمله خرید بیت‌کوین، اتیریم و ... بپردازید. در مورد نوسانات بازارهای این ارزها هم نگران نباشید. خدمات مشاوره این مجموعه به شما کمک خواهد کرد تا در زمان مناسب به خرید یا فروش ارز مورد نظر خود بپردازید. همچنین، بخش آموزشی دیجی دلار شما را برای خرید ارز دیجیتال مناسب آماده خواهد کرد.

 

کدخبر: 710590 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟