مرکز خرید آنلاین تصفیه آب خانگی راد گستر نوین

مشخصات دستگاه تصفیه آب اورجینال

یکی از سوالاتی که بسیاری از مشتریان دارند این است که کدام نوع دستگاه تصفیه آب بهتر است. دستگاه تصفیه با سیستم اسمز معکوس RO بهترین دستگاه برای تصفیه آب آشامیدنی می باشد. این دستگاه دارای فیلتر های مختلفی است که آلاینده های آب را از بین می برند. اما کیفیت این فیلتر ها نقش بسیار مهمی در کیفیت آب خروجی دستگاه نیز دارند و باید آب تصفیه کن شما قطعات و فیلتر های اورجینال داشته باشد. این نکته اهمیتش در این است که علاوه بر حذف آلاینده های موجود در آب، کیفیت قطعات در طول عمر و کارکرد دستگاه نیز موثر است.

قطعاتی مثل پمپ و مخزن باید از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشند. به عنوان مثال مخزن تصفیه آب در دستگاه های تایوانی باید از نوع تانک پک ساخت تایوان باشد. این مخزن آنتی باکتریال است و دارای 3 لایه می باشد که مانع از رشد باکتری ها و میکروب در آب می شود. دقت داشته باشید که مخزن دستگاه شما ایرانی و چینی نباشد چرا که بسیار ضعیف هستند و عمر کوتاهی دارند. تمامی قطعات دستگاه تصفیه آب تایوانی باید ساخت تایوان باشند. قطعاتی مثل فیلتر ممبران و دیگر فیلترها، پمپ، هوزینگ ها، مخزن و سایر قطعات باید دارای حک برند تایوانی باشند در غیر این صورت دستگاه تقلبی و فیک می باشد.

بهترین مارک های تصفیه آب خانگی

اگر به دنبال بهترین دستگاه تصفیه آب هستید باید بدانید بهترین مارک های تصفیه آب خانگی تایوانی هستند. در دستگاه تصفیه آب تایوانی از بهترین قطعات و متریال استفاده است و مطابق با تکنولوژی های روز دنیا ساخته می شوند. سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو بهترین برند های تصفیه آب می باشند که در تمام دنیا معروف هستند. این برند ها علاوه بر این که کیفیت ساخت خوبی دانرد قیمت مناسبی هم دارند که باعث شده از هر نظر یک آب تصفیه کن بسیار عالی باشند. تمامی این برند ها تحت لیسانس آمریکا هستند و تاییدیه های جهانی مثل NSF را نیز دارند.

بهترین مارک های تصفیه آب خانگی

سی سی کا که به بهترین برند آب تصفیه کن معروف است لوازم جانبی دستگاه هایش را خودش تولید کرده که دارای بالاترین کیفیت هستند. دستگاه های سی سی کا از فناوری RO استفاده می کند و زیر سینکی می باشد که اگر به درستی نصب شوند عمر طولانی تری خواهند داشت. این دستگاه با حذف املاح مضر، آب را شیرین کرده و از سختی آن می کاهد. هم چنین دارای قابلیت قلیایی کردن آب نیز هستند.

سافت واتر که قدیمی ترین کمپانی تصفیه آب می باشد و در حال حاضر بزرگ ترین تولید کننده ی این دستگاه ها در دنیا است که با ساخت انواع تصفیه آب های اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون با قیمت مناسب در میان مشتریان جایگاه ویژه ای دارد. برند سافت واتر از به روز ترین تکنولوژی ها و فناوری ها در دستگاه ها ی خود استفاده می کند که دارای 6 تا 8 مرحله می باشند.

آکواپرو جزو جدید ترین برند های تصفیه آب می باشد که از هر نظر یک تصفیه آب کامل است. تمامی قطعات آن اصل تایوان با بهترین مواد اولیه می باشد و هر گونه آلودگی آب را از بین می برند. این برند فیلتر ممبران آمریکایی دارد که تا 99 درصد ذرات و املاح مضر آب را حذف می کند تا آبی سالم و خالص تحویل مصرف کننده دهد. کیفیت قطعات این برند نسبت به سایر برند ها بهتر می باشد و دوام بهتری نیز دارد. آکوا پرو هم از روش اسمز معکوس بهره می گیرد و دستگاه های آن از نوع زیر سینکی و رومیزی هستند.

راهنمای خرید آب تصفیه کن

اکنون که برند ها ی معتبر تصفیه آب را شناختیم نکات دیگر در راهنمای خرید آب تصفیه کن به ما کمک می کند تا بهتر در انتخاب دستگاه خود تصمیم گیری نماییم. اول این که برای تهیه دستگاه به سراغ نمایندگی ها و مراکر فروش معتبر برویم. قمت دستگاه تصفیه آب در این مراکز بسیار مناسب و قیمت واقعی می باشد.

از وجود گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن شویم. شرکت و فروشنده ی معتبر وظیفه دارد تا دستگاه شما را گارانتی کند و خدمات پس از فروش مربوط به آن را در اختیار شما قرار دهد.

شما با توجه به نیازی که از دستگاه خود دارید و بودجه ی مورد نظرتان می توانید هر یک از انواع دستگاه تصفیه آب را خریداری نمایید. برای این کار ابتدا باید از نوع آلودگی آب منطقه ی خود مطلع شوید و سپس با توجه به آن نوع روش تصفیه آب را انتخاب نمایید. دستگاه های اسمز معکوس بهترین روش برای هر نوع آلودگی آب هستد. هم چنین مدل زیر سینکی این دستگاه ها بسیار بهتر و مناسب تر از هر لحاظ می باشند.

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب

برای صرفه جویی در زمان و هزینه، خرید اینترنتی این روز ها بسیار رایج شده است. فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین ارائه دهنده ی انواع آب تصفیه کن ها ی خانگی و اداری با برند ها ی مطرح دنیا می باشد. این دستگاه ها تماما از برند ها ی تایوانی هستند و اورجینال بودن آن ها تضمین می شوند.

فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب

شما با مراجعه به سایت راد گستر نوین لیستی از محصولات این شرکت را با بهترین قیمت تصفیه آب مشاده می کنید. که در سریع ترین زمان می توانید به صورت آنلاین دستگاه خود را خریداری نمایید و در اسرع وقت کارشناسان شرکت برای نصب دستگاه در منزل شما حضور یابند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه ها ی این شرکت دارای ضمانت یک ساله می باشند و خدمات پس از فروش نیز از جمله تعویض فیلتر ها و سایر خدمات مربوطه برای شما فراهم می شود. هزینه ی ارسال و نصب دستگاه نیز به صورت رایگان است. برای اطلاعات بیتشر شما می توانید با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره خرید دریافت نمایید. با خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال سلامت آب آشامیدنی خود را افزایش دهید و کیفیت سبک زندگی خود را بهتر نمایید.

"محصولات راد گستر نوین از معتبرترین و بزرگترین برند های تصفیه آب خانگی در دنیا میباشد که با بهترین کیفیت و 1 سال گارانتی طلایی معتبر و خدمات مادام العمر عرضه خواهد شد که برای اعتماد بیشتر مشتریان گرامی پرداخت و تسویه حساب پس از ارسال و نصب رایگان و تحویل فاکتور و کارت گارانتی طلایی و تست آب تصفیه شده با آب شیر مصرفی خانگی با استفاده از دستگاه تست تشخیص خلوص آب توسط کارشناس نصب شرکت راد گستر نوین میباشد."

کدخبر: 703122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟