شرایط فروش اقساطی خودرو در ایران خودرو و سایپا به عنوان دو قطب بزرگ خودروسازی در کشور بسیار مناسب تر و ساده تر از دیگر صنایع تولید و مونتاژ داخلی و خارجی است، و نمایندگی معتبر مبین خودرو با سابقه ای درخشان در عرضه و فروش اقساطی سایپا و فروش اقساطی ایران خودرو  توانسته به عنوان یکی از معتبرترین مجموعه های لیزینگ خودرو به متقاضیان این محصولات خدمات ویژه ای ارائه دهد، که در ادامه به برخی از آن ها می پردازیم. این لیزینگ معتبر با اعتباری بسیار بالا سالهاست که در زمینه خرید نقد و اقساط انواع خودرو در برندهای داخلی و خارجی فعالیت می کند و توانسته با ارائه متمایز ترین تسهیلات و شفافیت بالا در معاملات خود، اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. مدتهاست که روند خرید و فروش اقساطی خودرو با استقبال بی سابقه ای مواجه شده، که از عمده دلایل آن می توان به تحریم شرکت های خودروسازی و قطعه سازی، افزایش قیمت ارز و نوسانات بازار اشاره کرد، بطوریکه علاوه بر متقاضیان خرید خودرو، مجموعه های خودروسازی را نیز با مشکلات بسیار زیادی مواجه کرده است، و به این ترتیب  صنایع بزرگ خودروسازی داخلی برای حفظ مشتریان خود و همچنین برای بالانس کردن میزان عرضه و تقاضای بازار از لیزینگ های معتبر فروش اقساطی خودرو حمایت کرده اند و نمایندگی فروش اقساطی سایپا و فروش اقساطی ایران خودرو را به آن ها اعطاء نمودند تا با شرایط بهتری تسهیلات خود را در اختیار متقاضیان قرار دهند، البته علاوه بر موارد فوق استفاده از طرح های پیش فروش خودرو و فروش مدت دار نیز از دیگر اقداماتی است، که برای خروج از رکود اقتصادی توسط این مراکز انجام می شود. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، این مرکز معتبر لیزینگ خودرو به دلیل اعتبار و خوشنامی بسیار بالا در بازارهای خرید و فروش اقساطی خودرو توانسته اعتماد مجموعه های بزرگ خودروسازی داخلی را جلب نماید.

فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری

فروش اقساطی ایران خودرو تحویل فوری از مهمترین امتیازات استفاده از این روش اعتباری خرید خودرو در مقایسه با پیش فروش و فروش مدت دار است، که این امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا به محض واریز اولین قسط یا مبلغ پیش پرداخت، خودروی مورد نظرشان را تحویل بگیرند و از مزایای آن در رفت و آمد و مسافرت های درون و برون شهری استفاده کنند. محصولات کمپانی بزرگ ایران خودرو چه در نوع بومی و چه مونتاژ از کیفیت، شتاب و عملکرد بسیار خوبی برخوردار هستند و در بازارهای داخلی طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند، زیرا از نظر قیمت و کیفیت در سطح بسیار خوبی قرار گرفته اند، و دسترسی به قطعات و لوازم جانبی آن ها از طریق نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر در سراسر کشور به سادگی امکان پذیر است. پژو پارس، سمند، دنا، دنا پلاس و دنا توربو پلاس، پژو 206، پژو 405، رانا، هایما و غیره از جمله محصولاتی هستند که در طرح های فروش اقساطی ایران خودرو در تیپ ها و رنگ های متنوع از طریق لیزینگ های معتبر و نمایندگی های این کمپانی بزرگ داخلی در سراسر کشور عرضه می شوند و انتظارات مشتریان را برآورده می کنند. مجموعه مبین خودرو از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش اقساطی ایران خودرو، فروش اقساطی سایپا و دیگر کمپانی های معتبر داخلی است، که تمامی سفارشات مشتریان را با حداقل سود شرکتی و مناسب ترین تسهیلات اعتباری در اختیار آنان قرار می دهد و با خاطری آسوده و مطمئن می توان محصولات مورد نظر خود را از این مرکز تهیه نمود.

تسهیلات ویژه فروش اقساطی سایپا

 تسهیلات ویژه فروش اقساطی سایپا نیز همانند دیگر صنایع سازنده انواع خودروهای سواری و باری سبک در نمایندگی ها، لیزینگ ها و مجموعه های مختلف عرضه کننده متفاوت است، اما از مشخصه های مشترک در بین تمامی آن ها می توان به تحویل آنی خودرو، حداقل پیش پرداخت، اقساط بلند مدت بانکی و سند بنام مشتری و در رهن بانک یا اجاره به شرط تملیک اشاره کرد، که شرایط واگذاری خودروها را به مشتریان بسیار ساده تر و مطمئن تر از گذشته نموده است. کمپانی بزرگ سایپا پس از معرفی پراید به عنوان یک خودروی مقرون به صرفه و کم هزینه برای استفاده های شخصی و یا استفاده در مشاغلی همچون اسنپ، تاکسی سرویس و آژانس و جایگزینی این خودرو با پیکان توانست عنوان دومین تولید کننده خودروهای داخلی و مونتاژ پرطرفدار را به خود اختصاص دهد، و از این رو روز به روز به طرفداران استفاده از تسهیلات فروش اقساطی سایپا افزوده شود. این مجموعه بزرگ نیز با تولید و مونتاژ انواع خودروهای سواری در تیپ ها و فیس لیفت های مختلف توانسته به خوبی به نیاز مشتریان و بازار پاسخ دهد و سهم قابل توجهی از فروش اقساطی خودرو را به خود اختصاص دهد. مصرف پایین سوخت، شتاب بالا، هزینه های بسیار پایین تعمییر و نگهداری از مهمترین مشخصه های محصولات این مجموعه بزرگ خودروسازی است که سبب محبوبیت آن در بازارهای داخلی و برخی بازارهای خارجی شده است. در فروش اقساطی سایپا می توان انواع خودروهای پراید، کوییک، ساینا، ساندرو و چانگان را در مدل ها و تیپ های مختلف با ارزان ترین قیمت و بهترین شرایط تعمییر و نگهداری خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد. لیزینگ معتبر با ایجاد بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو در ایران خودرو و سایپا به خوبی توانسته به نیازهای بازار و مشتریان این محصولات پاسخ دهد، و اعتماد و اطمینان مخاطبان استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا را به خوبی جلب نماید.

قیمت فروش اقساطی خودرو داخلی

قیمت فروش اقساطی خودرو داخلی مانند فروش اقساطی ایران خودرو و فروش اقساطی سایپا در مقایسه با دیگر خودروهای خارجی به دلیل استفاده از منابع داخلی و عدم صرف هزینه های سنگین واردات و گمرک کالا بسیار ارزان و اقتصادی تر می باشد، البته لازم به ذکر است که قیمت تمام شده خودرو در بازارهای آزاد به همراه درصد سود شرکتی ماهانه یا روز شمار در واقع اصلی ترین داده هایی هستند که قیمت فروش اقساطی خودرو داخلی را تشکیل می دهند، و البته پارامترهایی نظیر بیمه بدنه و شخص ثالث نیز در ادامه به آن ها افزوده می شود. قیمت فروش اقساطی ایران خودرو و سایپا در مجموعه های معتبر و نمایندگی های فروش اقساطی خودرو بسیار مناسب تر از دیگر مراکز غیر مجاز است، و متقاضیان استفاده از شرایط فروش اقساطی سایپا، فروش اقساطی ایران خودرو و دیگر کمپانی های داخلی خودروسازی می توانند با بررسی شرایط واگذاری و انتخاب مدت زمان بازپرداخت اقساط خودروهای مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب و استثنایی خریداری نمایند.

فروش اقساطی خودرو

شرایط فروش اقساطی خودرو در لیزینگ مبین خودرو

شرایط فروش اقساطی خودرو در لیزینگ مبین خودرو بسیار متفاوت تر و متمایز تر از دیگر مجموعه های عرضه کننده خودروهای داخلی و خارجی به صورت نقد و اقساط می باشد، در این مرکز برای خودروهای داخلی تا سقف مشخصی از قیمت تسهیلات فروش اقساطی خودرو بدون ضامن را قرار داده است تا تمامی افرادی که امکان دسترسی به ضامن های اعتباری و حقیقی را ندارند بتوانند به سادگی خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایند. تامین تمامی خودروهای داخلی و خارجی، اقساط 12 الی 48 ماهه، تحویل آنی خودرو، سند بنام مالک و در رهن بانک از سری شرایط فروش اقساطی خودرو در ایران خودرو و سایپا در این مرکز معتبر می باشد.

کدخبر: 700575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟