آشنایی با بهترین مرکز لیزر تهران و مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم

. اما خیلی از ما تفاوت دستگاه های لیزر و مناسب ترین دستگاه برای پوست خود را نمیدانیم که در اینجا توضیحات مفصلی درباره دستگاه های لیزر مختلف خواهیم داد. و در ادامه 10 مرکز لیزر خوب در تهران را معرفی میکنیم.

  • معرفی دستگاه لیزر ipl
  • الکس کندلا
  • الکس دایود

یکی از مهم ترین دغدغه ی افراد، از بین بردن موهای زائد می باشد. این موها در برخی از قسمت های بدن رشد می کند و باعث ایجاد حس بد در افراد می باشد. در حال حاضر دستگاه های زیادی برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد. برای مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم باید اطلاعاتی در مورد آن ها داشته باشید.

موهای زائد در زیر چانه ، زیر ناف ، ناحیه ی کمر ، قسمت های تناسلی خانم ها و آقایان ، دست ، پا ، دو طرف صورت، لب فوقانی و ... رشد می کند.

 با استفاده از دستگاه های لیزر می توان این موها را به راحتی و بدون درد از بین برد.  هر کدام از این دستگاه ها، ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند که برای شناخت بهتر آن ها باید اقدام به مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم در مرکز لیزر موهای زائد در تهران کنید.

برای دیدن لیست 10 تا ازبهترین مراکز لیزر تهران اینجا کلیک کنید.

بهترین مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم

 

برای مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم باید بدانید که نمی توان یک دستگاه را به عنوان بهترین دستگاه معرفی کرد. زیرا هر کدام از این دستگاه ها ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارد و هر کدام از آن ها برای رنگ پوست خاصی مناسب هستند. به همین سبب قبل از انتخاب دستگاه، باید به مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم بپردازید.

برای مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم می توان به تعداد جلسه درمان و زمان مورد نیاز آن ها اشاره کرد. هر کدام از آن ها تعداد جلسه و زمان متفاوتی برای از بین بردن موهای زائد نیاز دارند.

اما به طور کلی می توان بیان کرد که برای لیزر پا 6 تا 8 جلسه، برای زیر بغل 4 جلسه، برای لیزر صورت بیشتر از 8 جلسه و ...  لیزر نیاز است. برای لیزر کل بدن باید حدود 2 تا 3 ساعت زمان گذاشت و حدود 6 تا 8 جلسه آن را تکرار کرد.

 

لیزر1

معرفی دستگاه IPL

یکی از دستگاه های ابتدایی در زمینه ی دستگاه های لیزر، دستگاه IPL می باشد. این دستگاه به معنی سیستم های پالسی با نور شدید می باشد. دستگاه IPL در واقع از فلش لامپ های زنون استفاده می کند تا بتواند تاثیرات مثبتی روی پوست افراد بگذارد.

 مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم با مقایسه ی کارکرد آن ها میسر می شود. به طور مثال از دستگاه IPL علاوه بر رفع موهای زائد در مرکز لیزر موهای زائد در تهران ، برای رفع لک های پوستی، جوانسازی پوست، روشن سازی پوست و ... نیز می توان استفاده کرد.

همانطور که گفتیم در این دستگاه به جای لیزر از لامپ های زنون استفاده می شود. به همین سبب بسیار سریع تر عمل می کند و قیمت مناسب تری نیز دارد. این دستگاه از عوارض جانبی بسیار کمی برخوردار است به همین سبب محبوبیت این دستگاه در بین دستگاه های دیگر بسیار زیاد است.

برای مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم باید بدانید که دستگاه IPL با تابش نور شدید، می تواند مشکلات پوستی و موهای زائد را از بین ببرد. نور آن به صورت کنترل شده به پوست برخورد می کند تا باعث سوختگی پوست و یا آسیب به آن نشود.

بهترین گزینه برای افرادی که پوست روشن با موی تیره دارند، دستگاه IPL  می باشد. طبق تحقیقات و تجربه های صورت گرفته می توان بیان کرد که این دستگاه نور خود را به درون فولیکول مو می تاباند. مو های زائد به وسیله ی این دستگاه از بین می رود و در صورت رشد دوباره بسیار نازک می باشند. مرکز لیزر موهای زائد در تهران

لیزر2

معرفی دستگاه الکس دایود

برای مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم باید با دستگاه های معروف در این زمینه آشنا شوید. یکی از این دستگاه ها، دستگاه دایود می باشد. افرادی که پوست تیره دارند ، می توانند از دستگاه دایود استفاده کنند. زیرا این دستگاه روی پوست های تیره به خوبی جواب می دهد. استفاده از این دستگاه تنها باید توسط افراد با تجربه انجام شود تا موجب سوختگی پوست و آسیب های دیگر نشود.

این دستگاه خصوصیات و ویژگی های منحصر به فردی دارد که باعث استقبال زیاد افراد از آن شده است. از مهم ترین مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • یکی از مهم ترین مزایای این دستگاه این است که لیزر دایود برای پوست های تیره بسیار مناسب است و افراد گندمی و برنزه می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
  • ایجاد پالس های یکنواخت باعث می شود که ریسک استفاده از این دستگاه کمتر شود.

 

  • برای مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم باید میزان عمق نفوذ آن ها را با یکدیگر مقایسه کرد. عمق نفوذ در لیزر دایود در مقایسه با دستگاه های دیگر بالا تر است به همین سبب اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

 

  • از دیگر مزایا این دستگاه می توان به خنک سازی سطحی پوست توسط آن اشاره کرد.

 

معرفی الکس کندلا

 

یکی از جدیدترین دستگاه ها برای از بین بردن موهای زائد، دستگاه الکس کندلا می باشد. با تولید این دستگاه افراد زیادی به آن روی آوردند. این استقبال و محبوبیت زیاد به دلیل مزایا و ویژگی های خاصی است که این دستگاه دارا می باشد. برای مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم باید مزایای هر کدام از آن ها را معرفی کرد. از مزایای مهم دستگاه الکس کندلا می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • برای مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم، باید به دقت و سرعت آن ها توجه شود. دقت و سرعت دستگاه  الکس کندلا در مقایسه با دستگاه های دیگر بسیار بالاتر می باشد.

     

  • بیمار و افراد در زمان انجام لیزر بسیار راحت هستند و هیچ درد و اذیتی احساس نمی کنند.

 

  • نتیجه ی کار به وسیله ی این دستگاه را می توان به سرعت مشاهده کرد.

 

  • عملکرد دستگاه کاندولا در عین استفاده از تکنولوژی های به روز، بسیار ساده است. برای مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم باید نحوه ی استفاده  از آن ها را نیز باهم مقایسه کرد.

 

همانطور که بیان کردیم برای مقایسه دستگاه های لیزر موهای زائد با هم، باید از آن ها اطلاعاتی به دست آورد. دستگاه های زیادی علاوه بر دستگاه های بالا در این زمینه وجود دارد که دستگاه ان دی یاگ، دستگاه الکساندرایت و ... از مهم ترین آن ها می باشند.

 

با مراجعه به سایت clinic42.ir میتوانید بهترین مراکز پوست مو و لیزر را مشاهده فرمایید.

 

کدخبر: 694535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟