با پف چشم خود برای همیشه خداحافظی کنید
مشکلاتی مانند: سیاهی دور چشم و داشتن پف در زیر چشم از این موارد هستند که این عوارض با روش جدید بلفاروپلاستی به راحتی قابل حل شدن می باشد.

پف زیر چشم

عمل بلفاروپلاستی برای درمان چه مواردی کاربردی می باشد؟

در ابتدا بایستی واژه بلفاروپلاستی را معنی کنیم تا بتوانیم تشخیص دهیم که چه مشکلاتی توسط این روش جراحی قابل درمان می باشد.  این واژه یعنی جراحی پلک و محل پلک ممکن است پلک پایین و یا پلک بالا باشد.

در جراحی پلک پایین بدون برش می توان موارد زیر را درمان کرد:

  1. متقارن نبودن تقارن پلک های پایینی چشم 
  2. رفع پف کردگی قسمت پایینی چشم
  3. فلجی و افتادگی پلک 
  4. رفع چین و چروک های اطراف چشم
  5. رفع سیاهی و حالت کبودی زیر چشم

درمان پف زیر چشم با روش بلفاروپلاستی:

ایجاد پف زیر چشم دارای دلایل زیادی است ولی همه این موارد باعث تجمع چربی در قسمت زیر چشم می شود که به چشم ها حالت خواب آلود می دهد. و باعث میشود که چشم ها کوچکتر از حد معمول دیده شوند. همین مورد باعث تحت تاثیر قرار دادن زیبایی افراد می شود. متخصصین زیبایی با روش بلفاروپلاستی چربی های اضافه موجود در این قسمت را حذف کرده و پوست موجود در محل را که به علت این چربی ها شل  شده و کش آمده حذف می کنند و چشم ها را به حالت اولیه باز می گردانند. که تاثیر بسیار زیادی در چهره و زیبایی افراد خواهد داشت.

سیاهی دور چشم

درمان کبودی زیر چشم به روش بلفاروپلاستی:

این روش در بین سایر متد های درمانی رفع سیاهی دور چشم بسیار موثر می باشد. زیرا این روش دائمی بوده و قابل برگشت نمی باشد و همچنین تفاوت بسیار زیادی در زیبایی افراد ایجاد خواهد کرد. در این روش که در پلک پایین چشم صورت می گیرد پزشک متخصص در صورت نیاز و صلاحدید روش های دیگری را نیز همزمان با این عمل انجام می دهد.  از جمله این موارد می توان به: گذاشتن پروتز، و تزریق چربی به این قسمت و یا برداشت چربی اضافه اشاره کرد.

جراحی پف چشم

دلایل ایجاد سیاهی زیر چشم:

  1. سن افراد: با افزایش سن و از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست، پوست این قسمت نازک شده که باعث بیرون زدن چربی، رگ ها و سیاهی چشم می شود.
  2. حالت فیزیولوژیک بدن: این مورد کاملا با سبک زندگی افراد مرتبط است . استعمال دخانیات، ورزش نکردن، کم خوابی، دهیدراته بودن بدن و همچنین تغذیه بد و نامناسب همگی منجر به سیاهی چشم فارغ از سن افراد خواهد شد.
  3. محیط: افرادی که بیش از حد در معرض نور آفتاب هستند و یا در محیط باز بیشتر حضور دارند مستعد سیاهی دور چشم می باشند.
  4. بیماری: برخی بیماری ها مانند: بیمار کلیوی، انسداد عروق و آلرژی و بیماری های کبدی هم در مواردی باعث ایجاد سیاهی دور چشم می شوند.

نتیجه گیری:

انجام عمل های زیبایی از جمله بلفاروپلاستی بایستی در مراکز مجاز و مجهز و توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت پذیرد در غیر این صورت خسارت جبران ناپذیری به سلامت روحی و جسمی افراد وارد خواهد شد.

شعبه مرکزی تهران سعادت آباد:

09120043630

شعبه اصفهان:

09130323292

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 1 به سامانه 10005848

آیدی اینستاگرام:

https://www.instagram.com/clinic.arad

کدخبر: 678335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟