قیمت قانونی تخم مرغ اعلام شد / بالاتر نخرید

به گزارش رکنا، احمد جعفری نسب اظهار کرد: در بحث قیمت تخم مرغ در یک ماه گذشته ۲۰ پرونده داشته ایم که نیمی از آن‌ها در شعبه بدوی رسیدگی شده است و مربوط به عرضه خارج از شبکه تخم مرغ از مرغداری‌ها بوده است و این ده پرونده حدود ۴ میلیارد تومان جریمه شده اند.

قیمت مصوب تخم مرغ

وی ادامه داد: براساس قیمت مصوبی که اعلام شده هر شانه ۳۰ عددی تخم مرغ باید با قیمت ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش برسد و قیمت فروش در کارخانه هر شانه ۱۴ هزار تومان باید باشد و هر قیمتی بالاتر از این قیمت‌ها تخلف محسوب می‌شود.

جعفری نسب بیان کرد: مرغداری‌هایی که نهاده‌های دولتی را دریافت کرده اند باید از طریق شبکه‌ای که صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از مصرف کنندگان معرفی کرده به فروش برسانند و در صورتی که خارج از شبکه این اقدام‌ها انجام شود با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: گشت‌های ما در سطح شهرستان‌های تهران به صورت مرتب نظارت بر خرده فروشی‌ها و مرغداری‌ها برای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و رعایت ضوابط قیمت گذاری را انجام می‌دهند و پرونده‌هایی که تشکیل می‌شود بیشتر از طریق همین گشت‌ها به دست ما رسیده و تشکیل شده اند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟