معرفی اولین مانیتور 4K IPS یک میلی‌ثانیه‌ای GTG دنیا توسط ال‌جی + عکس

به گزارش رکنا ، معرفی اولین مانیتور 4K IPS یک میلی‌ثانیه‌ای GTG دنیا توسط ال‌جی برای ارائه بهترین گیمینگ ممکن سازش‌ناپذیر و جسور، مانیتور جدید همه‌چیزتمام مدل UltraGear: رزولوشن 4K، سرعتی برق‌آسا، بازتولید رنگ فوق‌العاده و سازگاری با NVIDIA G-SYNC است.

ال‌جی الکترونیکس باعرضه نسخه جدید مانیتور UltraGear (مدل 27GN950) به گیمینگ همه‌جانبه و فراگیر معنای تازه‌ای بخشیده است. این محصول اولین مانیتور 4K IPS یک میلی‌ثانیه‌ای Gray-to-Gray (GTG) ویژه گیمینگ دنیا است.

 این مانیتور ۲۷ اینچی برنده جایزه نوآوری 2020 CES Innovation Award و جایزه طراحی Red Dot Design Award، چیزی فراتر از شهرت سری محصولات UltraGear ال‌جی برای ارائه تجربه بازی عالی و بی‌نقص عرضه کرده و جانشینی برحق برای اولین مانیتور گیمینگ یک میلی‌ثانیه‌ای GTG IPS (مدل 27GL850) است که سال گذشته رونمایی شد. مانیتورهای سری UltraGear با بهره‌گیری از نمایشگر پیشرفته IPS، بدون افت کیفیت تصویر، به‌سرعت خارق‌العاده‌ای دست‌یافته‌اند. LG UltraGear به‌عنوان برند شماره یک مانیتور ویژه گیمینگ ایالات‌متحده شناخته می‌شود.

مانیتور گیمینگ ال جی

مانیتور جدید UltraGear هم علاوه بر وفاداری به میراث نسل قبل، همچون سرعت‌بالا و رنگ‌های دقیق، برای تأثیر بازی حداکثری، رزولوشن 4K را ارائه می‌کند. ترکیبی از سرعت، رزولوشن بالا و پوشش ۹۸ درصدی دامنه رنگ DCI-P3 باعث شده تا گیمرها حس غوطه‌وری کامل و همه‌جانبه در فضای بازی را تجربه کنند؛ و به لطف تکنولوژی VESA Display Stream Compression (DSC) مانیتور 27GN950 از طریق کابل DisplayPort قادر به نمایش تصاویر 4K UHD بدون کاهش کیفیت، با عمق رنگ ۱۰ بیت و نرخ تجدید ۱۴۴ هرتز است.

LG UltraGear_00

این مانیتور ال‌جی از کالیبراسیون سخت‌افزاری هم پشتیبانی می‌کند که نمایشگر اختصاصی Nano IPS این شرکت را قادر می‌سازد تا دقیق‌ترین رنگ‌های ممکن را بازتولید کند؛ و با بهره‌مندی از تأییدیه VESA DisplayHDR 600، مانیتور UltraGear 27GN950 سطح ویژه‌ای از کیفیت را در قالب دقت عالی رنگ، کنتراست پویا، درخشندگی بالا و طیف رنگی گسترده ضمانت می‌کند. سازگاری با NVIDIA G-SYNC و پشتیبانی از HDR هم این اطمینان را به گیمر می‌دهد که با کاهش تاری و چندتکه شدن تصویر بهترین کیفیت تصویری ممکن را در اختیار داشته باشد. همچنین عملکرد یکپارچه VESA DSC نیز تجربه بازی بسیار واقع‌گرایانه و هیجان‌انگیزی را فراهم می‌آورد.

ساخته پیشرفته ترین مدل توسط UltraGear ال جی

Kaustubh Sanghani مدیرکل بخش GeForce OEM و نایب‌رئیس NVIDIA می‌گوید: «ما بسیار خوشحالیم که ال‌جی امکان سازگاری با NVIDIA G-SYNC را به پیشرفته‌ترین مدل UltraGear افزوده است. سرعت پاسخ‌گویی و تصاویر شبه حقیقی هنگام اجرای آخرین نسخه‌ بازی‌های PC که از تکنولوژی ردیابی لحظه‌ای GeForce پشتیبانی می‌کنند، لذتی تازه و ناب را به گیمرها می‌چشاند.»

LG UltraGear_02

به لطف صفحه گسترده با رزولوشن 4K، مدل جدید UltraGear ال‌جی گزینه‌ای ایده‌ال و راهکاری جامع برای گیمرهایی است که به دنبال پخش مستقیم مراحل بازی‌شان هستند. تناسب بسیار عالی این نمایشگر می‌تواند فرصتی بزرگ برای متخصصان خلاقی باشد که فایل‌های با رزولوشن بالا را ویرایش می‌کنند یا به شکل هم‌زمان به چند اپلیکیشن نیاز دارند. علاوه بر این، پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیت و کالیبراسیون سخت‌افزاری، سطوحی از دقت رنگ را روی این مانیتور تأمین می‌کند که تنها در کار تولیدات ویدیویی حرفه‌ای مورداستفاده قرار می‌گیرد.

Jang Ik-hwan مدیر واحد کسب‌وکار فناوری اطلاعات و نایب‌رئیس شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیک هم می‌گوید: «جدیدترین مانیتور گیمینگ ما همان کیفیت بی‌همتایی را ارائه می‌کنند که مصرف‌کنندگان از LG UltraGear انتظار دارند. مانیتورهای UltraGear همواره مرزهای تکنولوژی مانیتور را به جلو رانده‌اند و به لطف توانایی‌های تکنولوژی نمایشگر GTG یک میلی‌ثانیه‌ای IPS، گیمینگ به قله‌های بلندتری صعود خواهد کرد.»

مانیتور جدید سری UltraGear ال‌جی از ابتدا با ذهنیت پیروزی دربازی‌های ویدیویی طراحی و ساخته‌شده است و طرفداران گیمینگ می‌توانند از امروز این محصول را در بازارهای منتخب اروپایی، آمریکای شمالی و آسیایی مشاهده کنند.

مشخصات کلیدی:

Display Type: Nano IPS

Screen Size: 27-inch

Resolution: 4K UHD (3,840 x 2,160)

Brightness: 400 nits (Typical)

Color Gamut: DCI-P3 98 percent

Color Bit: 1.07B

Refresh Rate: 144Hz

Response Time: 1ms GTG

HDR: VESA DisplayHDR™ 600

Adaptive Sync: NVIDIA G-SYNC Compatible

Stand: Height Adjustable / Pivot / Tilt

Connectivity: HDMI x 2 / DP x 1 / USB 3.0 / H/P out (Maxx Audio)

در مورد شرکت ال‌جی الکترونیک

شرکت ال‌جی الکترونیکس (KSE: 066570.KS) پیشگام جهانی و مبتکر فناوری در لوازم الکترونیک مصرفی، ارتباطات موبایل و لوازم‌خانگی است که 87 هزار پرسنل در 113 مکان مختلف دنیا در استخدام خود دارد. ال‌جی با فروش جهانی 45.22 میلیارد دلاری (50.96 هزار میلیارد وان کره) در سال 2012، 5 بخش مختلف برای کسب‌وکار خود ایجاد کرد: بخش سرگرمی‌های خانگی؛ ارتباطات موبایلی؛ لوازم‌خانگی؛ تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی؛ قطعات خودرو. ال‌جی الکترونیکس هم‌اکنون یکی از تولیدکنندگان پیشگام در تلویزیون‌های صفحه تخت، گوشی‌های تلفن همراه، دستگاه‌های تهویۀ مطبوع، ماشین لباسشویی و یخچال است. ال‌جی الکترونیکس به‌عنوان ENERGY STAR Partner در سال 2013 شناخته‌شده است.

برای اخبار و اطلاعات بیشتر در مورد ال‌جی الکترونیکس، لطفاً به وب‌سایت (http://www.lg.com/ir) و وبلاگ فارسی (http://lgblog.ir/) این شرکت مراجعه کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 590654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟