20 اشتباه که بعد از کات کردن نباید انجام داد

از مهم ترین کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد

از مهم ترین کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد این است که فرد فکر کند با این جدایی دنیا تمام شده است و دیگر زندگی و دنیا بی معنی است و برای دوباره برقرار کردن رابطه دست به کارهایی بزند که نباید حتی به انجام آن کارها فکر هم بکند .

 20 مورد  از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد

یکی از مهمترین مراحل بازگشت به رابطه پس از جدایی پرهیز است از اشتباهات است. به عبارت دیگر پرهیز از اشتباهات را می توان اولین مرحله از 4 مرحله ساده برای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه پس از جدایی دانست ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به 4 مرحله ساده برای برگرداندن عشق و شروع دوباره رابطه پس از جدایی).

در ادامه به کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد، اشاره خواهیم کرد که برگرفته از کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته شاهین زند است:

  1. مقصر دانستن  خود و سرزنش مدام: از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد سرزنش کردن خود می باشد؛ چراکه فرد با انجام این کار هر روز از روز پیش بی اعتماد به نفس تر و خمودتر خواهد شد، بدون آن که هیچ فایده ای برای او داشته باشد.
  2. عجله کردن برای گفتگوهای پایانی
  3. پذیرش دلایل غیر منطقی طرف مقابل
  4. بی عیب و نقص دانستن عشق سابق و حسرت خوردن برای از دست دادن او
  5. به آب و آتش زدن برای فرد مورد قبول طرف مقابل شدن
  6. تعقیب کردن عشق سابق و جریانات زندگی او مثل رابطه ی او با دیگری
  7. از سر گرفتن بلافاصله ی یک رابطه ی جدید برای جبران گذشته و رهایی از تنهایی و دلشکستگی
  8. رفتن به هر جایی که یادآوری کننده ی خاطرات گذشته هستند
  9. ارسال کردن پیام های عاشقانه برای به دست آوردن دوباره ی او: التماس یا اصرار به ادامه رابطه باعث دور تر شدن طرف مقابل می شود. در عوض در این موقعیت می توانید از تکنیک های از راه دور و غیر مستقیم برای تحت تاثیر قرار دادن عشق قبلی خود استفاده کنید. ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به قانون جذب عشق از راه دور بر اساس تکنیک های NLP )
  10. ارسال کردن پیام های توهین آمیز برای گرفتن انتقام از او به دلیل لحظه های سخت زندگی
  11. واسطه کردن دیگران برای از سر گرفتن دوباره ی رابطه
    طلاق جدایی
  12. مشورت خواستن و طلب نصیحت کردن از تعداد زیادی از افراد: از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد این است که لزومی ندارد با همه ی اطرافیان درباره ی جدایی و مشکلات آن صحبت شود؛ چراکه نه تنها بسیاری از افراد توانایی ارائه ی یک راه حل مناسب را نخواهند داشت، بلکه وضع موجود را بدتر نیز خواهند کرد.
  13. ایجاد مزاحمت و توهین کردن در محل زندگی و محل کار طرف مقابل
  14. در نظر نگرفتن خشونت های عشق سابق: از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد فراموش کردن خشونت عشق سابق است؛ چراکه ممکن است این شخص دست به کارهای خطرناکی برای انتقام گرفتن بزند، به همین دلیل بهتر است از تنهایی زندگی کردن اجتناب شود و برای مقابله با این مشکل با افراد اگاه در این زمینه مشورت گردد.
  15. انتقام گرفتن: یک روش بسیار غیر اخلاقی است و حتما پیگرد قانونی خواهد داشت.
  16. بی اهمیت در نظر گرفتن شکست عشقی: از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد بی توجهی به جبران خسارات روحی زندگی گذشته است، چون شکست عشقی قطعا صدمه زننده است و فرد شکست خورده برای برگشتن به روال عادی و سلامت زندگی نیازمند کمک گرفتن از افراد متخصص می باشد.
  17. دوری کردن از دیگران و حبس کردن خود در خانه و یا اتاق خود
  18. نابود کردن زندگی خود به هر شکل ممکن مثل خاتمه دادن به زندگی: از کارهایی که بعد از کات کردن نباید انجام داد صدمه زدن به خود می باشد؛ چراکه هیچ موجودی و هیچ اتفاقی ارزش صدمه زدن به زندگی آن فرد را ندارد و زندگی انسان ها بسیار با ارزش تر از نبودن یک نفر در زندگی آن ها می باشد.
  19. خیال پردازی کردن در رابطه با برقراری دوباره ی رابطه
  20. التماس کردن به عشق سابق برای دوست داشته شدن و برقراری مجدد رابطه

سخن آخر

اگر قصد شروع دوباره رابطه تمام شده خود را دارید و می خواهید اشتباهات گذشته را جبران کنید نیاز به افزایش دانش و اطلاعات خود در زمینه روانشناسی عشق، برنامه ریزی عصبی کلامی، احساسات ضمیر ناخودآگاه، نیازهای ضمیر ناخودآگاه، زبان بدن، عصب شناسی و بسیاری تکنیک های دیگری دارید که نه فقط برای بازگشت به رابطه پس از جدایی موثر است بلکه برای همه مراحل زندگی و انواع ارتباطات نیز کاربرد دارد. مهمترین تاثیر این مهارت ها متقاعد سازی و همچنین تغییر، کنترل و ایجاد احساسات مورد نظر در ضمیر ناخوآگاه است.

مقاله ای که در  اینجا صحبت کردیم و در آن کارهایی را توضیح دادیم که بعد از کات کردن نباید انجام داد فقط بخش کوچکی از مهارت های پس از جدایی است . متاسفانه آموزش ادامه این تکنیک ها و مهارت ها از حوصله این مقاله خارج است اما خبر خوب این است که می توانید از وبسایت نوین بینش که یکی از بزرگترین و کامل ترین منابع روانشناسی عشق در بین سایت های فارسی زبان است استفاده کنید.

ویژگی جالب نوین بینش این است که نیاز نیست به ترتیب شروع به مطالعه همه مقالات آن کنید بلکه هر مقاله ای از 1000 مقاله نوین بینش را که انتخاب کنید خود به خود به سوی مقالات مرتبط دیگر جذب خواهید شد. در واقع نوین بینش طوری طراحی شده است که وقتی مقاله ای را انتخاب می کنید از نوع انتخاب شما، علایق شما را در حوزه مهارت های روانشناسی تشخیص داده و در نتیجه مقالاتی را به شما معرفی می کند که مورد نیاز و مورد علاقه شماست.

نوین بینش همچنین یک تیم راهنمایی به صورت رایگان و 24 ساعته دارد که می توانید پرسش های خود را با آنها در میان بگذارید. شماره تماس کارشناسان نوین بینش درصفحه آغازین وبسایت نوین بینش موجود است. ارتباط با کارشناسان نوین بینش کاملا رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه است:

نوین بینش – راهنمای جامع روانشناسی عشق و خودشناسی

 www.novinbinesh.com

 

کدخبر: 585275 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟