سفر

فروش بلیط هواپیما در سایت قاصدک 24

سایت هایی که بلیط هواپیما را از طریق اینترنتی به فروش می رسانند، این امکان را به مشتریان می دهند که در کوتاه ترین زمان و با سهولت هر چه بیشتر بلیط هواپیما خود را تهیه کنند. فروش بلیط هواپیما به صورت آنلاین در یک سایت جامع و معتبر باید به تمام نیازهای مشتریان توجه کند. قدرت انتخاب از میان بلیط های مختلف را به آنها بدهد، فیلترینگ قیمت داشته و بودجه های مختلف را در نظر بگیرد، از همکاری تمام شرکت های ریلی بهره ببرد و در تمام مراحل فروش بلیط هواپیما همراه مشتریان خود باشد.

برای اینکه بلیط هواپیمایی که تهیه می کنید، سفر راحتی برای شما رقم بزند؛ باید یک سایت مناسب فروش بلیط هواپیما را انتخاب کنید. قاصدک 24 می تواند پیشنهاد خوبی باشد. در این سایت امکان تهیه بلیط سیستمی، چارتر و لحظه آخری، پرواز داخلی یا خارجی، بلیط شرکت های هوایی مانند ماهان و ایران ایر و استرداد بلیط در صورت بروز مشکل پیش بینی شده است. بنابراین بدون هیچ گونه دردسر و تنها با وارد کردن اطلاعات سفر و پرداخت اینترنتی می توانید بلیط تان را تهیه کنید.

بلیط لحظه آخری؛ راهی برای خرید بلیط ارزان

تهیه یک بلیط ارزان هواپیما غایت آمال بسیاری از مسافران است. سایت های اینترنتی خرید بلیط هواپیما و قطار هم روی کار آمده اند تا علاوه بر سرعت بخشیدن به کارها، به این نیاز مسافران توجه کنند. برای مثال در امکانات متنوعی که سایت قاصدک24 در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، بلیط لحظه آخری گنجانده شده است. رزرو بلیط لحظه آخری از بلیط ارزان تهران مشهد تا استانبول که مسیر محبوب مسافران است، قاصدک 24 را به یک سایت محبوب تبدیل کرده است.

بلیط لحظه آخری قاصدک 24؛ یک آفر ویژه

کم نیستند کسانی که کارهای خود را به لحظه آخر موکول می کنند. این آدم ها را دقیقه نودی می گویند و درست نقطه مقابل آدم هایی هستند که همه چیز زندگی شان از خوابیدن و غذا خوردن تا سفر رفتن بر اساس برنامه انجام می شود. اما در دنیای گردشگری گاهی دقیقه نودی بودن، می تواند به نفع شما تمام شود. فرض کنید یک آژانس مسافرتی بلیط هواپیما را برای مقصد و تاریخی معین چارتر کرده باشد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش نرود و شرکت نتواند همه بلیط های خود را به فروش برساند، خالی ماندن صندلی های چارتر هواپیما برای آژانس، فقط ضرر است و بس.

در اینجا است که پای بلیط لحظه آخری به میان می آید. بلیط های باقیمانده بسته به نوع پرواز یعنی داخلی و خارجی و با تخفیف های حدود 10 تا 15 درصد در اختیار مسافر قرار می گیرند. به همین راحتی! هم شما از خرید بلیط لحظه آخری منتفع شده اید و هم آژانس. به عبارتی می توانیم بگوییم بلیط لحظه آخری به شما ثابت می کند که گاهی لحظه آخری بودن بد نیست!

بلیط لحظه آخری قاصدک 24 معامله برد-برد شما را دلچسب تر می کند. می توانید بلیط لحظه آخری تمام شهرها از مشهد و کیش تا استانبول و نجف را در سایت قاصدک 24 خریداری کنید. در قسمت پروازهای داخلی اطلاعات سفر خود را وارد کرده و منتظر نتایج باشید. البته نباید فراموش کنید که آخرین مهلت برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری در پروازهای داخلی 1 ساعت و 30 دقیقه و 3 ساعت برای پروازهای خارجی است. پس خیلی هم لحظه آخری نباشید!

فروش بلیط قطار؛ اینترنتی و آسان

فروش بلیط قطار هم در کنار بلیط هواپیما و اتوبوس خدمت دیگری است که سایت قاصدک 24 به مسافران ارائه می دهد. یک سایت فروش بلیط قطار خوب و معتبر تمام انواع مختلف بلیط قطار از واگن های مجلل تا اتوبوسی، در مسیرهای مختلف و شرکت های ریلی متنوع را گرد هم می آورد، به مشتریان خود خدمات پشتیبانی 24 ساعته ارائه می دهد و برای دسترسی هر چه راحت تر آنها، امکان تهیه بلیط از طریق اپلیکیشن را فراهم می کند.ویژگی های بالا آسایش خیال مسافران را به همراه می آورند. از همین رو است که در سایت قاصدک 24 به این موارد توجه ویژه ای شده است.

بلیط قطار رجا؛ خرید از یک شرکت معتبر

یکی از کارگزاران معتبر و قدیمی فروش بلیط قطار در ایران، شرکت قطارهای مسافربری رجا است. رجا سال های زیادی است که در عرصه فروش بلیط قطار در مسیرهای مختلف به مسافران خدمت ارائه می کند. قطارهای رجا در قالب قطارهای چهار تخته، صندلی/سالنی و شش تخته طراحی شده اند و در میان آنها قطارهای شش تخته، قیمت ارزان تری نسبت به سایر قطارها دارند.

برای خرید بلیط قطار رجا به مقصد دلخواه خود می توانید پس از ورود به سامانه خرید اینترنتی بلیط قطار قاصدک24، روی بلیط مورد نظر خود که بلیط قطار رجا است، کلیک کرده و در مراحل بعدی نسبت به خرید آن اقدام نمائید. در مورد بلیط قطار رجا باید این نکته را هم اضافه کرد که این شرکت قطار مجلل زندگی را به تازگی به قطارهای خود اضافه کرده است که یکی از قطارهای مجلل در ناوگان ریلی کشور است و از امکانات رفاهی زیادی برخوردار است. از جمله این امکانات می توان به مهمانداران آموزش دیده و تحصیلکرده و نیز کوپه های چهار تخته اشاره کرد.

منبع: قاصدک 24

کدخبر: 490597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟