چگونگی کارایی سمعک برای ناشنوایان

کم شنوایی یکی از علل گریز از اجتماع

یکی از مهمترین حس ها در انسان، حس سمعی و یا شنوایی در انسان است که بشر از طریق آن با هم نوعان خود ارتباط برقرار کرده. کم شنوایی و یا نا شنوایی می تواند یکی از علل گریز از اجتماع در انسان باشد. کم شنوایی علل مختلفی دارد که از عمده ترین آنها می توان به کهولت سن و ژنتیک اشاره کرد. فرد کم شنوا می تواند با استفاده از سمعک  به راحتی به زندگی اجتماعی خود بر گردد. به تازگی یکی از مهم ترین کارهایی که بعد از تولد نوزادان باید به آن حتما رسیدگی شود،تست غربالگری در نوزادان است،که متاسفانه فقط دسته‌ای از مبتلایان به اختلالات شنوایی در ایران شناسایی می‌شوند و بقیه بی‌آن‌که حق‌شان باشد از نعمت شنوایی محروم می‌شوند.افرادی که با مرور زمان دچار کم شنوایی می شوند با ارزیابی آن و استفاده از سمعک می توانند سلامت شنوایی خود را بدست آورند،سمعک شنوایی قلهک با انجام تست شنوایی در منزل و انواع خدمت دهی کار را برای شما عزیزان آسان کرده است.

کمپانی برنافون، متخصص در زمینه سمعک

می توان گفت که امروزه تمامی برندهای جهانی سمعک در ایران فعال هستند که یکی از معروف ترین و برترین برندها، برند برنافون است.این کمپانی سوئیسی با بیش از نیم قرن سابقه یکی از معتبرترین کمپانی ها در زمینه سمعک به شمار می آید.سمعک برنافون در زمینه های مختلف سمعک مانند :سمعک نامرئی،پشت گوشی و ... تخصص دارد. این شرکت تا کنون نقش مهمی را در بهتر کردن کیفیت شنیداری ایفا کرده به گونه ای که حس شنوایی افراد را الویت خویش قرار داده و شنیدن را حق اولیه بشریت می داند. باید به این نکته اشاره کرد که سمعک برنافون در تمامی دنیا در دسترس و قابل خرید است و دارای خدمات پس از فروش ویژه ای است.

چگونگی کارایی سمعک برای ناشنوایان

قیمت سمعک در بازار امروز

قیمت سمعک ارتباط مستقیم با نوع برند، تکنولوژی بکار رفته در سمعک و وسایل جانبی آن و خیلی چیزهای دیگر دارد. خرید سمعک برای بهبود شنوایی شما یک هزینه مثبت است پس در انتخاب نوع آن دقت لازم را باید داشته باشید. با توجه به تنوع سمعک و برند آن قیمت سمعک بسیار متفاوت است. در هنگام خرید سمعک حتما با متخصص مشورت کرده تا بتوانید سمعکی را که تمامی نیاز شما را برآورده سازد تهیه کنید.سمعک شنوایی قلهک میتواند با مشاوره تخصصی در زمینه سمعک و شنوایی و همچنین بهترین خدمات پس از فروش تمامی نیاز شما را بر طرف سازد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489032 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟