قیمت باور نکردنی هتل مشهد

هزینه اقامت در هر سفری مهم و اطلاع از آن یکی از ملزومات سفر می باشد. اطلاع از آب و هوا، محل اقامتی، هزینه ها، مناسبت ها همگی برای داشتن سفری مناسب الزامی هستند حال اگر شهر مشهد را برای سفر انتخاب کرده اید و در یکی از کلان شهرهای ایران ساکن هستید به شما تبریک می گویم این شهر ارزان ترین کلان شهر برای رزرو هتل مشهد و خرید و وقت گذرانی می باشد.

بلیط های مشهد

11

چندی پیش که برای سفر به تهران بلیط های هواپیما و قطار را در سایت های epersianhotel و blityar و علی بابا بررسی می کردم در لیست پیشنهادات وسوسه انگیز قیمت تور مشهد و رزرو هتل مشهد به چشمم خورد که برای مطمئن شدن از این هزینه چند باری چشمانم را تیز کردم تا صفرهای ارقام را درست بررسی کنم.

قیمت تور مشهد با رزرو یک هتل سه ستاره در این شهر برای سه روز قیمتی معادل 187 هزار تومان با قطار در سال 1398 داشت که این مبلغ بسیار اندک بود و توقع این هزینه برای سفر غیر قابل باور بود همین چند ثانیه پیش بود که تور تهران در ارزانترین حالت خود آن هم با قطار 500 هزار تومان هزینه داشت. برای اطمینان شروع به جست و جوی بلیط های قطار و هواپیما در تاریخ عنوان شده، نمودم.

بله قیمت بلیط هواپیما مشهد و بلیط قطار مشهد و حتی رزرو هتل مشهد معمولی رقمی بسیار عالی نسبت به شهر تهران یا اصفهان بود و این به معنای واقعی باعث ذوقی بی حد در خرید و صرفه جویی در هزینه ها بود البته بدبختانه من نمی توانستم از مشهد به مشهد سفر کنم و به حال مسافرانی که می توانند به کلان شهری مملو از دیدنی و امکانات با این مبلغ سفر کنند قبطه خوردم و لب ورمیچیدم.

دلیل ارزانی بلیط مشهد اما بستگی به زمان سفر نیز دارد به عنوان مثال من در زمانی بلیط ها را بررسی می کردم که کسی تمایل سفر به مشهد نداشت و همگی تمایل برای سفر به تهران را داشتند. از دیگر دلایل ارزان بودن قیمت بلیط مشهد وجود خطوط ریلی و هوایی زیاد در هر ساعت از شبانه روز می باشد.

22

هتل های مشهد

قابل ذکر است که سایتی همچون epersianhotel یا علی بابا و blityar به دلیل روابط قوی، اعتبار در صنعت هتلداری و گردشگری می توانست قیمت رزرو هتل مشهد را تا حد زیادی با مبلغی کمتر از قیمت واقعی ارائه دهد و این در کاهش هزینه تور مشهد تاثیر شگرفی دارد.

به علاوه اینکه شاید جالب باشد بدانید حتی رزرو هتل مشهد پنج ستاره بین المللی در شهر مشهد مبلغی معادل با یک هتل چهار ستاره در برخی از کلان شهرهای دیگر ایران دارد و همین امر به تنها کیفیت رزرو تور مشهد با هزینه ای کمتر را افزایش می دهد.

33

با سفر به مشهد می توان هزینه یک هتل چهار ستاره معمولی در شهرهای دیگر را پرداخت کرد اما در یک هتل سلطنتی اقامت کرد و این یعنی چیزی که تصورش کمی دشوار است البته فراموش نکنید برای رزرو هتل مشهد سلطنتی و یا تور مشهد با هزینه اندک بهتر است ایام خلوت شهر را انتخاب کنید.

هزینه حمل و نقل درون شهری

هزینه تردد درون شهری د رکلان شهر مشهد بسیار مناسبتر نسبت به سایر کلان شهرهای ایران می باشد. توزیع و طراحی مناسب ایستگاههای اتوبوس، بی آرتی، تاکسی های اینترنتی، مترو و .... به شدت هزینه های تردد را کاهش داده اند که محبوب مسافرانی است که بدون خودرو شخصی سفر میکنند.

کدخبر: 474879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟