گوشی گیمینگ آنر با قیمتی مناسب معرفی شد

آنر گوشی مخصوص گیمینگ خود را با قیمتی مناسب در بازار Store جهان معرفی کرد.

امروزه صنعت گوشی‌های گیمینگ در جهان بسیار گرم است و هر لحظه یک کمپانی بزرگ گوشی‌های جدید گیمینگ خود را معرفی می‌کند. این دفعه نوبت به آنر رسیده است تا گوشی جدید و قدرتمند گیمینگ خود، Play را به بازار جهان، آن هم با قیمتی مناسب معرفی کند.

مهمترین ویژگی این گوشی همانطور که گفته شد، قیمت مناسب آن نسبت به سایر گوشی‌های گیمینگ همرده خود و موجود در بازار است در نتیجه ما هم معرفی این گوشی را با این ویژگی آغاز می‌کنیم. آنر اعلام کرده که گوشی‌های Play با قیمت پایه 310 دلار (حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان) وارد بازار خواهند شد. این در حالیست که این گوشی با چیپست قدرتمند کایرین 970 مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده و پردازنده گرافیکی آن مهندسی شده شرکت هوآوی به نام توربو است.

این پردازنده‌های قدرتمند قرار است روی یک صفحه نمایش به اندازه 6.3 اینچ قرار گیرند که رزولوشن یا وضوح تصویر آن 1080*2280 پیکسل است. ویژگی دیگر بارز آنر Play قابلیت صوتی آن است که قرار است با تکنولوژی صدای سه بعدی و صدای مجازی 7.1 کاناله ساخته شود. این دستگاه دارای باتری 3هزار و 750 میلی آمپر ساعتی است و قرار است اولین گوشی آنر باشد که با اندروید 8.1 به بازار ارائه می‌شود.

قیمت پایه این گوشی گیمینگ برای دستگاه‌هایی گفته شده که دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هستند اما این شرکت اعلام کرده است که باید منتظر یک آنر Play دیگر با قیمتی بالاتر و رم 6 گیگابایتی و حافظه بالاتر هم بود. این گوشی همچنین دارای دوربین دوگانه در پشت دستگاه است که یکی از آن‌ها سنسور 16 مگاپیکسلی و دیگری سنسور 2 مگاپیکسلی دارد. دوربین دوم Play هم 16 مگاپیکسل است که به کاربر اجازه می‌دهد تا پرتره‌های سه بعدی با آن بگیرد. این گوشی 11 ژوئن وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

 

کدخبر: 386900 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟