ایربادهای بی سیم جایگزین هدفون های اپل می شود

به تازگی یک ایرباد کاملا بی‌سیم معرفی شده است که همراه با وضوح صدای بالا و قیمت مقرون به صرفه، مستقل از یکدیگر کار می‌کنند.

به گزارش فین‌تک، بر خلاف اکثر ایربادهای بی‌سیم که باز هم نیاز به یک سیم اتصال دارند، گوشی‌های این ایرباد(earbud) به نام "1Voice" می‌توانند کاملا به طور مستقل از یکدیگر عمل کنند و این کار را برای کارهای چند وظیفه‌ای(multitasking) راحت می‌کند.

هدفون‌های بی‌سیم که با نام "ایرباد" شناخته می‌شوند، به خاطر بسیاری از ویژگی‌ها نظیر قابل حمل بودن، راحتی و ضد آب و عرق بودن که باعث می‌شود برای استفاده هنگام ورزش Sport مناسب باشند، محبوب هستند. اما تقریبا هیچ‌کدام از آنها صدای با کیفیتی ندارند.

اندازه کوچک و اتصال بی‌سیم آنها اغلب با صدای باس، کیفیت و وضوح متوسط صدا همراه است. اگر هم ایربادهای باکیفیتی پیدا شود، گران‌قیمت هستند.

اما این ایرباد با قابلیت اتصال از طریق بلوتوث و کاملا بی‌سیم بودن، صدای با کیفیت و واضحی را به همراه قابلیت حمل آسان و قرارگیری مناسب در گوش، با قیمت تنها 32 دلار در دسترس است.

بر خلاف اکثر گوشی‌های بی‌سیم، این ایرباد واقعا بی‌سیم هست، به این معنی که سیمی بین دو گوشی متصل نیست. این ایرباد با استفاده از فناوری بلوتوث 4.2 پیشرفته، رد و بدل شدن سیگنال‌هایی به شفافیت کریستال را به ارمغان می‌آورد و یک طراحی فوق‌العاده دارد که باعث می‌شود همراه با قرارگیری مناسب در گوش، برای گردشگران و ورزشکاران ایده‌آل باشد.

هر ایرباد دارای بلندگوی پیشرفته مخصوص خود، تراشه بلوتوث، باتری و میکروفن است، بنابراین می‌توانید تماس‌ها را در هنگام حرکت پاسخ دهید و با هر بار شارژ، تا 4 ساعت دوام می‌آورند.

این ایربادها حتی هنگامیکه از هم جدا می‌شوند نیز به خوبی کار می‌کنند که آنها را برای استفاده در محل کار و یا هر محیطی که نیاز به یک گوش خود برای شنیدن صدای اطراف دارید، مناسب می‌کند.

 

کدخبر: 382918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟