واکنش متفاوت ارژنگ امیرفضلی به سانسور اسطوره سینما

وی در اینستاگرام Instagram خود نوشت:

همان کاری که حدود بیست سال پیش هنرمندی در رادیو با علی تابش کرد و روح او را شکست و خیلی ها نفهمیدند ، امروز هنرمند دیگری همان کار را در تلویزیون با ناصر ملک مطیعی کرد و باز خیلی ها نفهمیدند.

چقدر عجیب و جالب که همه چیز مثل انروز ها تکرار شد

ایرادی به مسئولان سازمان نیست.

ایراد بر دوستان وارد است که برای خود نمایی و خاص نشان دادن خودشان دل نازک این کهن مردان را میشکنند وگر نه حریم و قانون Law تلویزیون راکه سالهاست میدانیم و مشخص است. خصوصا برای ما دست اندر کاران.

اصلا اگر ایشان را دوست داشتید دست در جیب مبارک پر پول خود مبکردید برایشان در بهترین سالن بزرگ داشت میگرفتید و فیلمش را هم سی دی میکردید ،یا به مردم میفروختید و عوایدش را صرف خود ایشان میکردید یا اگر مجوز رسانه نمیدادند که میدادند ، انرا در صفحات مجازی میگذاشتید! اینترنت که دیگر دست همه را باز گذاشته

یعنی میخواستید بگید اقای ملک مطیعی رو من داشتم میاوردم تلویزیون و سازمان صدا و سیما نگذاشت ؟ من بفکر بودم و خاص هستم و بقیه نه!؟ من این قدرت را داشتم و دستهای پشت پرده نگذاشتند؟ من سلطان عصر حاضرم ؟ من پدر خوانده ام؟

من؟!

من؟!

من؟!

به چه قیمتی ؟ به قیمت شکستن دل ؟ به قیمت ناراحت کردن یک قلب Heart کهن؟

هنرمند دوست دارد دیده شود ولی امان و داد از روزی که هنرمند بخواهد پادشاه شود.!

جناب ملک مطیعی بزرگ من از شما معذرت میخواهم و ببخشید از این ناراحتی که برای شخص شخیص شما پیش اوردندبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟