نگاهی به برترین اخبار استان ایلام در سال 1400 !

کوثر موسوی خبرنگار پایگاه خبری رکنا هستم، طی سال کاری ۱۴۰۰جهت پوشش اخبار در خبرگزاری که نیاز به تلاش و اهتمام فروانی هم داشت، به چند نمونه خبر و خلاصه ای از آنها اشاره می‌کنم.

1- آغاز عملیات فاز سوم مسکن مددجویان کمیته امداد ایلام با کلنگ زنی ۷۰ واحد مسکونی

آغاز عملیات فاز سوم مسکن مددجویان کمیته امداد ایلام با کلنگ زنی ۷۰ واحد مسکونی

در آیینی که با حضور سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد و مسئولان محلی در محل روستای حسین آباد ، بخش سیوان از توابع شهرستان ایلام برگزار می شود سردار شاکرمی فرمانده سپاه استان در این آیین گفت: کمیته امداد و سپاه در زمینه محرومیت زدایی از مناطق محروم همکاری بسیار خوبی داشته اند و این پروژه نیز با موفقیت در زمان تعیین شده انجام خواهد شد.

2- افتتاح یک روستا و ۱۸ واحد تولیدی صنعتی در ایوان بمناسبت ایام الله دهه فجر

افتتاح یک روستا و ۱۸ واحد تولیدی صنعتی در ایوان بمناسبت ایام الله دهه فجر

طی آئینی با حضور معاون امور اقتصادی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان محلی منطقه، یک روستا و ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان ایوان بمناسبت ایام الله دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری رسیدند.

3- معرفی برگزیدگان رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند دانش آموختگان مددجوی کمیته امداد ایلام

معرفی برگزیدگان رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند دانش آموختگان مددجوی کمیته امداد ایلام

در آیینی که در محل دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برگزار شد برگزیدگان رویداد کارآفرینی استارت آپ ویکند دانش آموختگان و ایده پردازان مددجوی کمیته امداد ایلام معرفی و تجلیل شدند. معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد ایلام در این آیین گفت: در راستای سیاست های اشتغال زایی کمیته امداد، ایده های ارائه شده در این استارت آپ با هدف تجاری شدن و تبدیل شدن به فرصت های شغلی توسط این نهاد مورد حمایت مالی قرار می گیرند.

4- بهره برداری از 5 طرح عمرانی حوزه راه و شهرسازی استان

بهره برداری از 5 طرح عمرانی حوزه راه و شهرسازی استان

بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان : در دهه مبارک فجر 5 طرح عمرانی حوزه راه و شهرسازی استان ایلام با اعتبار هزینه شده بالغ بر 727 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید. بهادری طرح های احداث قطعه دوم محور سیروان به بدره و احداث مسیر چهار بانده در  قطع رانشی بعد از تونل راه کربلا در محور ایلام به مهران را از جمله طرح های اجرایی خواند که عملیات احداث آنها در ایام در دهه مبارک فجر آغاز می گردد؛ وی قرارداد اولیه این طرح ها را 4300 میلیارد ریال عنوان کرد.

کدخبر: 771467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟