سود سهام عدالت بالاخره واریز می‌شود؟

سود سهام عدالت به زودی واریز می شود . مسئولان قول داده‌اند که مرحله دوم سود سهام عدالت را در روزهای آینده واریز کنند، پولی که قرار بود چهار ماه قبل واریز شود. برای واریز سود سهام عدالت تا حالا بیش از تعداد انگشتان دست وعده داده‌اند و در تمام این مدت مسئولان درباره علت واریز نشدن سود سهام عدالت می‌گفتند که چند شرکت حاضر در سبد سهام عدالت سود خود را واریز نکرده‌اند و به همین خاطر پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت ممکن نیست.

به گزارش رکنا، در واقع حدود ۵۰ میلیون نفر معطل چند شرکت بودند. در نهایت نیز به نظر می‌رسند این چند شرکت قصد واریز سود برای دارندگان سهام عدالت را ندارند.

گفتنی است که این چند شرکت نمی‌خواهند سود سهام عدالت را واریز کنند و در مقابل قصد دارند معادل سودی که باید بپردازند به هر دارنده سهام عدالت سهم دهند.

به نظر می‌رسد قرار است حدود ۳۰ درصد از ۵۰ درصد دوم پرداخت شود و مابقی به صورت تخصیص سهام در سبد سهام عدالت لحاظ شوند.

پرداخت مرحله دوم سود سهام عدالت

اما مردم این وعده‌ها را قبول ندارند و می‌گویند:

«در مرحله اول هم برای ماکه تحت پوشش بهزیستی هستیم۱۵۳۰۰۰تومان واریز شد.این دفعه هم خدابزرگه که چقد واریز بشه.»

«دوساله سهام عدالت رو واسه فروش گذاشتیم هیج پولی بهمون ندادن،حتی سود سهام عدالتم اون ب حسابمون نزدن،مرحله قبل به همه سود سهام عدالت رو دادن بجز ما»

«دوستان شرط می‌بندم بقیه پول سود رو سهام نمیدن همون‌طور که قرار بود افزایش سرمایه ها و جایزه ها اعمال بشه که نشد اینم نمیشه»

«آخه چقدر بدبختیم که منتظر سودسهام بی‌عدالتی هستیم که معلوم نیست وجود داره یانه.»

«بخدا خجالت داره برای ۱۰۰ تومن ما از خیر این ۱۰۰ تومن گذشتیم…صدتومن دیگه هیچی نیست با این اوضاع اقتصادی سهام عدالت ما دیگه فروش نمیره و ارزشی نداره میخواید سود بهمون بدن …ما گدا نیسیم که اینطوری پول بهمون بدید حق ماست و شما دارید حق مارو پایمال میکنید»

کدخبر: 702209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟