گرانترین و ارزانترین گوشی های موبایل در بازار

به گزارش رکنا، فروردین ماه ۱۴۰۰ هم به روزهای پایانی خود رسید اما خبری از ارزانی موبایل نشد. البته دور جدیدی از مذاکرات احیای برجام در وین کماکان در جریان است و هر لحظه ممکن است خبری از توافق در این مذاکرات منتشر شود و بازارها در ایران غافلگیر شوند اما آنچه تاکنون اتفاق افتاده کش دار شدن این مذاکرات و بدبینی به توافق است.

بنابراین اگر قصد خرید گوشی موبایل را دارید بهتر است خیلی روی توافقی معجزه آسا که دلار را به سقوط بکشاند و قیمت اقلام وابسته به دلار مثل گوشی را بشکند، امید نبندید چرا که این امید چندان واقع بینانه نیست.

می کنیم که این گوشی ها ارزان ترین و گران ترین ها در بین گوشی های پرفروش بازار هستند و ممکن است گوشی های ارزان تر یا گران تر در بازار پیدا کنید اما آنها جزو پرفروش های بازار به شمار نمی روند.

ارزانترین گوشی پرفروش بازار

طبق این گزارش گوشی Samsung Galaxy A۱۰s ۲/۳۲GB Mobile Phone ارزان ترین گوشی بازار است و می توان این گوشی را با قیمتی بین ۲ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان تا ۴ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان خریداری کرد.

گوشی Samsung Galaxy A۱۲ ۴/۶۴GB Mobile Phone نیزیکی دیگر از محصولات به نسبت ارزان بازار است که قیمتی بین ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان دارد.

گرانترین گوشی پرفروش بازار

گوشی Apple iPhone ۱۱ Pro Max ۲۵۶GB Mobile Phone گران‌ترین محصول در میان لیست ۱۰ گوشی محبوب بازار است که با قیمتی بین ۲۷ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان تا ۴۰ میلیون و ۴۹۹ هزار تومان فروخته می شود.

Xiaomi Mi Note ۱۰ ۶/۱۲۸GB Mobile Phone نیز در جایگاه دومین گوشی گران‌ قیمت این لیست قرار داشته و با قیمتی بین ۱۳ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان تا ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می توان آن را خریداری کرد.

قیمت برخی دیگر از گوشی های پرفروش بر اساس این گزارش به این شرح است:

Samsung Galaxy A۵۱ ۶/۱۲۸GB Mobile Phone قیمت از ۷,۳۵۰,۰۰۰ تا ۹,۳۵۰,۰۰۰ تومان

Xiaomi Redmi Note ۹ Pro ۶/۱۲۸GB Mobile Phone قیمت از ۶,۹۰۰,۰۰۰ تا ۸,۴۹۰,۰۰۰ تومان

Samsung Galaxy A۷۱ ۶/۱۲۸GB Mobile Phone قیمت از ۹,۴۸۹,۰۰۰ تا ۱۰,۹۰۰,۰۰۰ تومان

Xiaomi Redmi Note ۸ ۴/۶۴GB Mobile Phone قیمت از ۴,۲۹۰,۰۰۰ تا ۶,۲۵۰,۰۰۰ تومان.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 678080 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟