200 میلیون وام مسکن برای پدر و مادر های 2 فرزنده!

«سید شمس الدین حسینی» عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی: در لایحه بودجه پرداخت وام برای زوجینی که ۲ فرزند داشته باشند، پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بر اساس این تصمیم قرار است به ازای هر فرزند ۱۰۰ میلیون تومان و در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای خرید مسکن در اختیار زوجین جوان قرار گیرد.

160 میلیون وام برای زوجین دارای یک فرزند

به گزارش رکنا، اگر زوجین فاقد فرزند باشند در این صورت هر کدام از زوجین جوان ۵۰ میلیون تومان و در مجموع ۱۰۰ میلیون تومان وام در نظر گرفته شده است و زوجین دارای یک فرزند باشد تا ۱۶۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت می کنند.

در لایحه بودجه ۱۴۰۰ توجه به امور اجتماعی و معافیت های مالیاتی حقوق ودستمزدها مورد توجه جدی نمایندگان مجلس قرار گرفته تا آنهایی که حقوق کمتری دارند، مالیات کمتر و آنهایی که حقوق بیشتری دارند، مالیات بیشتری بپردازند.

استفاده از منابع مالی بازار سرمایه

اگر ما به دنبال اصلاح ساختار بودجه دولت هستیم باید بتوانیم با منابع کمتری که در اختیار دولت است کارهای بزرگی را انجام دهیم و در این راستا باید از منابع مالی بازار سرمایه به خوبی باید استفاده کنیم.

نمونه استفاده از منابع مالی بازار سرمایه در ساخت پروژه های آزادراهی است که دریافت عوارض آزادراهی هنگام بهره برداری از آزادراه ، هرگونه سرمایه گذاری در این زمینه را بدون نگرانی به سرانجام می رساند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 667344 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟