آخرین وضعیت بازار خودرو / پژو پارس ۳۰۵ میلیون تومان

به گزارش رکنا،در حالی که در ابتدای هفته قیمت پژو پارس اتوماتیک در فایل‌های آگهی‌ در ابتدای هفته ۳۰۰ میلیون تومان اعلام شده بود اما در پایان هفته فروشندگان قیمت ۳۰۵ میلیون تومان را برای این خودرو پیشنهاد می‌دادند.
ارزان‌ترین خودروی بازار ایران یعنی خانواده پراید نیز از این افزایش قیمت مصون نمانده است. قیمت پراید ۱۱۱ در ابتدای هفته جاری ۱۲۳ میلیون تومان گزارش شد اما فروشندگان در پایان هفته قیمتی بین ۱۲۶ تا ۱۲۸ میلیون تومان را برای این خودرو اعلام می‌کردند. تیبا هاچ‌بک نیز در ابتدای هفته ۱۲۴ میلیون تومان قیمت خورد اما در آگهی‌های اعلامی در پایان هفته بهای این خودرو را بین ۱۲۸ تا ۱۲۹ میلیون تومان اعلام شد. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز افزایشی در حدود ۸ میلیون تومان را در آگهی‌های فایل شده تجربه کرد. این خودرو در ابتدای هفته ۱۸۲ میلیون تومان قیمت قیمت خورد اما در پایان هفته بهای این خودروی پرمخاطب به محدوده ۱۹۰ میلیون تومان رسید.​
این وضعیت در خودروی سمند ال ایکس نیز مشاهده شد. قیمت این خودرو در یک هفته افزایشی در محدوده ۴ میلیون تومان را تجربه کرد و به ۱۹۸ میلیون تومان رسید. با این حال قیمت خودروهای بالاتر از ۳۵۰ میلیون تومان افزایش محدودتری را در بازار تجربه نکردند.
به عنوان مثال بهای فروش هایما در محدوده ۶۷۰ میلیون تومان باقی ماند. قیمت رنو ساندرو نیز در آگهی‌های مختلف حدود ۱۰ میلیون تومان تفاوت قیمت را شاهد بود، به‌طوری که این خودرو در محدوده ۴۷۵ تا ۴۸۵ میلیون تومان به بازار عرضه شده است.
قیمت هر دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز بین ۳۹۰ تا ۳۹۵ میلیون تومان گزارش شد اما خودروی پژو ۴۰۵ از ۱۷۷ میلیون تومان به ۱۸۴ میلیون تومان افزایش یافته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658578 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟