آخرین خبر از پروازهای دیروز و امروز انگلیس به تهران

به گزارش رکنا، بامداد دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه وزرت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پروازهای ایران –انگلیس را لغو کرد. شهرام آدم نژاد - معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی - در این باره گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده جدید در ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در انگلستان ، کرونای انگلیسی، به تشخیص وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با هدف جلوگیری از انتقال بیماری و تلاش برای حفظ سلامت مردم پروازهای بین تهران و مقاصد کشور انگلستان به مدت دو هفته تعلیق می‌شود.

آخرین پرواز به لندن امروز انجام شد

این در حالی است که به نظر می‌رسد پروازهای خارجی به مقصد انگلیس لغو نشده است و روز سه شنبه ، 3 دی ماه 99 ، پروازی در پیش خواهیم داشت. ابولقاسم جلالی – معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری – در این باره گفت: آخرین پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر روز سه‌‎شنبه (دوم دی ماه) به مقصد لندن انجام می‌شود که البته این پرواز تنها مسافرانی را که از تهران قصد دارند به لندن بروند، می‌برد و برای بازگشت به صورت خالی بر می‌گردد.

وی افزود: البته کروی پروازی ایرانی نیز که حدود ۱۴ نفر هستند در لندن سوار بر این هواپیما شده و پس از این پرواز دیگری به انگلستان انجام نخواهد شد تا ببینیم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مقابله با کرونا چه می‌گوید.

پروازی به مقصد انگلستان انجام نخواهد شد

معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: مسلما سلامت مردم برای مسئولان و شرکت‌های هواپیمایی در درجه نخست اهمیت قرار دارد و به همین سبب پس از این پرواز دیگر پروازی به مقصد انگلستان انجام نخواهد شد و منتظریم تا ببینیم ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چه تصمیمی در ادامه خواهد گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642866 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟