جاماندگان وام یک میلیون تومانی کرونا بخوانند

یارانه / تازه‌ترین اطلاعیه سازمان هدفمندی نشان می‌دهد که واریز مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا تمام نشده و بخش دوم آن به زودی واریز می‌شود.

بر این اساس، اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمند سازی یارانه ها با صدور اطلاعیه ای در خصوص واریز مرحله دوم وام یک میلیون تومانی کرونا اعلام نمود.

جاماندگان وام یک میلیون تومانی کرونا امروز چهارشنبه 19 آذر ماه منتظر باشند

این سازمان پس از دریافت لیست افراد شناسایی شده واجد شرایط از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در ظهر روز سه شنبه مورخ 1399/09/18 ، با ویرایش لیست مذکور به منظور تهیه فرمت مورد نظر بانک مرکزی در کوتاهترین زمان ، لیست نهایی به تعداد 2 میلیون و 481 هزار و 290 نفر را در ساعت 10 امروز صبح چهارشنبه مورخ 09/19 /1399 جهت واریز وام به بانک مرکزی ارسال کرده است.

در مرحله اول تعداد 4 میلیون و 515 هزار و 651 سرپرست خانوار توسط وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مشمول دریافت این وام شده بودند که در هفته قبل مبلغ تسهیلات یک میلیون تومانی توسط بانک مرکزی به حساب آنان واریز شده بود.

در روزهای اخیر خبرهای متفاوتی از واریز وام یک میلیون تومانی به گوش می‌رسید و بسیاری از متقاضیان به دنبال پاسخی بودند که آیا بخش دومی هم برای این وام در کار است یا خیر. به نظر می‌رسد مثل مرحله اول، واریز این نوع وام در دو مرحله انجام شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 638016 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟