قیمت بیت کوین و اتریوم امروز شنبه 3 آبانماه + نمودار

قیمت ارز / به گزارش رکنا، قیمت بیت کوین و اتریوم شنبه 3 آبان ماه به شرح زیر است.

Screenshot_2020-10-24 لیست کامل قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال - ارزدیجیتال

تحلیل قیمت اتریوم /  جهش همزمان با بیت کوین

تحلیل قیمت اتریوم: جهش همزمان با بیت کوین

قیمت اتریوم طی شبانه‌روز گذشته با افزایشی بیش از ۴ درصدی مواجه شده است. اتر در برابر بیت کوین نیز با نزول از الگوی تثبیت سه‌ماهه به زیر کف ماه سپتامبر (شهریور) افت کرده است. وب‌سایت کریپتوپوتیتو در تحلیل قیمت اتریوم آورده است:

تحلیل قیمت اتریوم: جهش همزمان با بیت کوین

تحلیل اتر-دلار آمریکا

سطوح حمایت کلیدی: ۳۶۴، ۳۵۵ و ۳۴۵ دلار

سطوح مقاومت کلیدی: ۳۹۶، ۴۰۰ و ۴۱۰ دلار

طی هفته گذشته، اتر در تقلا بود تا از یک خط روند نزولی بسیار کوتاه‌مدت عبور کند. این ارز طی روز گذشته به محدوده حمایتی در حوالی اوج قیمتی سال ۲۰۱۹ در ۳۶۴ دلار وارد شد که در ادامه به آن اجازه داد امروز به سطوح بالاتری جهش کند.

اتریوم در ادامه پس از جهشی مجدد به بالای سطح مقاومت ۳۷۵ دلار صعود کرد.

پیش‌بینی کوتاه‌مدت قیمت اتر در برابر دلار آمریکا

با نگاهی به جلو، اگر خریداران همچنان به هل‌دادن قیمت به سطوح بالاتر از ۳۹۰ دلار ادامه بدهند، اولین سطح مقاومت در ۳۹۶ دلار شکل می‌گیرد. سطوح مقاومت بعدی نیز در ۴۰۰، ۴۱۰ و ۴۱۶ دلار ظاهر می‌شوند.

از سوی دیگر اما اگر فروشندگان بتوانند قیمت را به سطوح پایین‌تر سوق دهند، انتظار می‌رود اولین سطح حمایت در ۳۶۴ دلار باشد (اوج سال ۲۰۱۹). با سقوط بیشتر، سطوح حمایت بعدی در ۳۵۵، ۳۴۵ و ۳۳۶ دلار شکل خواهند گرفت.

گفتنی است با جهش شاخص قدرت نسبی (RSI) از خط میانه می‌توان دریافت که خریداران خیال پا پس‌کشیدن و رها کردن کنترل تکانه بازار را در سر ندارند.

تحلیل اتر-بیت کوین

سطوح حمایت کلیدی: ۰.۰۳، ۰.۰۲۹۵ و ۰.۰۲۹ بیت کوین

سطوح مقاومت کلیدی: ۰.۰۳۱۱، ۰.۰۳۱۵ و ۰.۰۳۲ بیت کوین

اتریوم در برابر بیت کوین، در یک الگوی تثبیت ۱.۵ ماهه قرار دارد و بین دو کران یک مثلث متقارن در نوسان است. در طول هفته جاری نیز، خریداران با قدرت از کران پایین این مثلث دفاع کردند، اما با افزایش اخیر قیمت بیت کوین و صعود به بالای مرز ۱۲,۰۰۰ دلار، فروشندگان موفق به تصاحب جناح غالب و افت قیمت به زیر الگو شدند.

پس از سقوط قیمت اتریوم به زیر الگوی مثلث، روند نزولی کماکان ادامه داشت تا آنکه یک سطح حمایت در نزدیکی ۰.۰۳۰۷ دلار پدیدار شد.

ناگفته نماند که از دوم سپتامبر (۱۲ شهریور) به این سو، قیمت اتر-بیت کوین ۲۵ درصد افت پیدا کرده است. آخرین باری که قیمت اتریوم به این سطح رسیده بود، به دوم اوت سال جاری میلادی (۱۲ مرداد) بازمی‌گردد.

پیش‌بینی کوتاه‌مدت قیمت اتر در برابر بیت کوین

با نگاهی رو به جلو می‌توان گفت که اگر فروشندگان به کار خود ادامه دهند، اولین سطح حمایت در ۰.۰۳ بیت کوین شکل می‌گیرد. در زیر این سطح، سطوح حمایتی در ۰.۰۲۹۵، ۰.۰۲۹ و ۰.۰۲۸۴ بیت کوین ظاهر خواهند شد.

از سوی دیگر اما اولین سطح مقاومت در ۰.۰۳۱۱ بیت کوین پدیدار می‌شود. انتظار می‌رود در بالای این سطح، سطوح مقاومتی در ۰.۰۳۱۵، ۰.۰۳۲ و ۰.۰۳۲۷ بیت کوین شکل بگیرند.

شاخص قدرت نسبی نیز به‌دلیل اشباع فروش، افت کرده که می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که بازار تا حدی دچار افزایش بیش از اندازه قیمت شده و احتمال دارد به‌زودی روند آن معکوس شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟