طلا به جولان بازگشت

به گزارش رکنا،در حالی که بسیاری از کارشناسان رشد قیمت طلا و فتح دوباره 1700 دلار را توسط طلا بعید می دانستند، هم اکنون که این متن نوشته می شود قیمت هر انس طلا در بازار جهانی 1719 دلار می باشد که رشد خوبی را پس از سقوط روز جمعه نشان می دهد.

این رشد قیمت چند نکته حائز اهمیت را به نشان می دهد، طلا در حال نزدیک شدن دوباره به محدوده ایست که بسیاری از استراتژیست ها انتظار داشتند در همان محدوده بماند یعنی 1730 تا 1740 دلار و حالا اگر طلا دوباره به بالای 1730 دلار برسد ممکن است باز این محدوده را برای خود برگذیند و قیمتی نسبتا پایدار از خود نشان دهد.

نکته دیگر این است که با توجه به تمامی گزارش ها مبنی بر بهبود وضعیت اقتصاد می بینیم که سرمایه گذاران چندان به این امر باور ندارند و تقاضای خود را برای خرید طلا کاهش نداده اند و البته یکی از دلایل رشد قیمت طلا نیز همین است.

نکته دیگری را که لازم است به آن توجه داشته باشیم این است که احتمال می رود نوسان های ناگهانی و هیجانی در بازار پس از روز جمعه کاهش بیابد و در نتیجه می توانیم به نمودار ها اعتماد کنیم. نمودار ها در حال حاضر نوید رشد را می دهند. طلا قصد دارد سرمایه گذاران در بازارش را به هیچ وجه ناامید نکند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 575657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟