با حقوق ۵۰ سال هم نمی‌توان خانه خرید

به گزارش رکنا، سید غنی نظری در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۱ خرداد) مجلس شورای اسلامی، در خصوص توضیحات وزیر راه و شهرسازی، گفت: متاسفانه امروزه وضعیت اجاره مسکن در شهرهای مختلف اسفناک است و کسی هم پاسخگو نیست. این مهم در حالی است که متاسفانه وزارت راه و شهرسازی برنامه مدونی برای وضعیت اجاره مسکن ندارد.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: با حقوق ۵۰ سال هم نمی‌توان خانه خرید که ناراحت‌کننده است.

وی تاکید کرد: باید ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد مسکونی به بازار طی سال‌های گذشته تزریق می‌شد تا قیمت‌ها به صورت افسارگسیخته تغییر نمی‌کرد اما این موضوع محقق نشده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه وزارت راه و شهرسازی باید توجه جدی به وضعیت روستاها داشته باشد، گفت: به عنوان مثال در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر روستایی با ۲۰۰ خانوار وجود دارد اما دارای جاده آسفالت مناسب نیستند. متاسفانه ستاد بازآفرینی شهری در قهقرا مدیریت می‌شود.

وی با انتقاد از روند کند پروژه‌های راه و شهرسازی و حرکت لاک‌پشتی آن‌ها، تصریح کرد: این مهم در حالی است که نظارت بر پیمانکاران این پروژه‌ها جدی نیست و می‌توان مشاهده کرد که قیر باکیفیت بسیار پایین در آن‌ها استفاده می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟