قیمت مرغ و بوقلمون دوشنبه ۱۵ اردیبهشت

به گزارش رکنا، در بازارهای شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان، قیمت هر کیلوگرم مرغ ۹ هزار و ۸۰۰ تومان و هر کیلوگرم بوقلمون ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است.

مصرف‌کنندگان مرغ باید بدانند که قیمت اعلام شده از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار برای هر کیلوگرم مرغ کامل ۹ هزار و ۸۰۰ تومان است. این سازمان همچنین برای آن دسته از شهروندانی که تمایل به مصرف گوشت بوقلمون هستند، قیمت هر کیلوگرم لاشه کامل بوقلمون را ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده است.

برای شهروندانی که گوشت مرغ و بوقلمون مصرفی خود را از میادین میوه و تره بار تهیه می‌کنند، قیمت هر کیلوگرم ران مرغ و بوقلمون به ترتیب ۱۵ هزار و ۵۰۰ و ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان ثبت شده است. همچنین طبق این نرخنامه، قیمت هر کیلوگرم سینه مرغ ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان و هر کیلوگرم سینه بوقلمون ۳۰ هزار و ۳۰۰ تومان است.

سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در گزارش جدید نرخنامه خود برای مصرف‌کنندگان آلایش مرغ و بوقلمون قیمت تمام محصولات از جمله جگر، دل و سنگدان هر کدام در بسته‌بندی‌های ۴۰۰ گرمی را ذکر کرده است. بر اساس این گزارش، قیمت هر بسته جگر مرغ ۳ هزار و ۳۰۰ تومان و بوقلمون ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، قیمت هر بسته دل مرغ ۵ هزار و ۴۰۰ و بوقلمون ۱۵ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت هر بسته سنگدان مرغ ۵ هزار و ۶۰۰ و بوقلمون ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است.

در ادامه جدول قیمت انواع گوشت مرغ و بوقلمون بسته‌بندی، فرآورده‌ها و انواع آلایش خوراکی اعلام شده از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار آورده شده است:

مرغ و بوقلمون

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 564789 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟