عدم حسابرسی مالی استقلال و پرسپولیس از سوی دیوان محاسبات

به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از تدوین گزارش نهایی تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و (استقلال و پرسپولیس) جوانان در 10 سال گذشته، خبر داد.

وی افزود: مستندات و گزارشات تهیه شده در جریان تفحص از سرخابی‌ها در گزارشی به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه و در کمیسیون قرائت شد.

رئیس هیئت تفحص از سرخابی‌ها با بیان اینکه گزارش تحقیق از این 2 باشگاه در 5 محور تهیه و تدوین شده است، ادامه داد: نحوه مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، نحوه عزل و نصب‌ها در این 2 باشگاه، مسائل مالی و اداری، جریمه‌ها و همچنین نظام حقوقی حاکم بر دو باشگاه از جمله محور‌های گزارش تفحص از این 2 باشگاه است.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده می‌توان گفت، قواعدی که باید بر این 2 باشگاه دولتی حاکم باشد از جمله حسابرسی این 2 باشگاه از سوی دیوان محاسبات و سازمان بازرسی، رعایت نشده است.

نماینده مردم اردستان در مجلس اظهار داشت: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس پس از قرائت گزارش در کمیسیون، گزارش جهت بررسی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 511964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟