اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر دیوان محاسبات انتخاب شدند

به گزارش رکنا،‌ به نقل از اداره کل امور بین‌الملل دیوان محاسبات کشور، در این جلسه «عادل آذر» ضمن قدردانی از برنامه‌ها و سیاست‌های جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، وضعیت فرهنگی را در دیوان محاسبات کشور؛ فرهنگ سازمانی ارزشی توصیف کرد که توجه خاصی به امر به معروف و نهی از منکر می‌شود.

وی در ادامه افزود: در دیوان محاسبات کشور در زمینه مراسم‌های مذهبی به مناسبت اعیاد و شهادت‌ها و مراسم‌های ملی برنامه‌های متنوعی وجود دارد که این رویه در ستاد و استان‌ها طبق برنامه انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام میرزایی قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز در ادامه این جلسه به تشریح برنامه‌ها و سیاست‌های جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در حوزه‌های سازمانی و دستگاه‌های اجرایی، فرهنگ نظارت عمومی مردم بر مسئولان و سازمان ها پرداخت.

وی در ادامه تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در درون سازمان‌ها را مهم بر شمرد که وظیفه احیای امر به معروف و نهی از منکر، ظرفیت‌سازی و برنامه‌های آموزشی در این رابطه را برعهده دارد.

در پایان عادل آذر بعنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر دیوان محاسبات کشور معرفی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 508242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟