افزایش شدید قیمت محصولات پارس خودرو

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، پارس‌خودرو به‌عنوان شرکت زیرمجموعه سایپا، قیمت جدید محصولات بالای ۴۵ میلیون تومان خود را به نمایندگی‌ها ابلاغ کرد.

طبق بخشنامه ابلاغی به نمایندگی‌ها، قیمت پارس تندر با افزایشی دو میلیون و ۷۶۰ هزار تومانی، به ۴۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسید.

همچنین ساندرو دنده اتومات نیز که چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان گران شده، از این پس قیمتی برابر با ۵۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در نمایندگی‌های پارس‌خودرو دارد. قیمت مدل استپ وی این خودرو نیز با جهشی چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی به ۶۱ میلیون تومان افزایش یافته است.

بنابر اعلام پارس‌خودرو، تمام مدل‌های برلیانس نیز افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند و در این بین، مدل کراس این محصول جهشی پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد و بنابراین از این پس مشتریان باید این خودروی چینی را با قیمت ۶۷ میلیون و ۷۰۰هزار تومان خریداری کنند.

در نهایت اما وانت پیکاپ ریچ نیز که بیشترین افزایش قیمت را داشته، با قیمت ۷۶ میلیون و ۴۰۰هزار تومان عرضه می‌شود. با این حساب، این خودروی چینی ۶میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 374787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟