به گزارش گروه اقتصادی رکنا، به نقل از وزارت نیرو، رضا اردکانیان ضمن تقدیر از خدمات رحیم میدانی معاون سابق، با صدور حکمی عباس سروش را به عنوان معاون جدید آب و آبفای وزارت نیرو منصوب کرد.

در حکم صادره از سوی وزیر نیرو آمده است؛ با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون آب و آبفای وزارت نیرو منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با همکاری سایر معاونین، مدیران عامل شرکت‌های مادر تخصصی، مدیران ذیربط و جلب مشارکت کلیه ذینفعان صنعت آب و فاضلاب در چارچوب برنامه‌های وزیر نیرو در حوزه آب و پساب در دولت دوازدهم، تقدیمی به مجلس شورای اسلامی، نسبت به تحقق کامل برنامه‌های تحت مدیریت با تأکید بر اولویت‌های عمومی و تخصصی مندرج در پیوست این حکم در راستای پایداری فنی، اقتصادی و زیست محیطی آب کشور اهتمام ویژه به عمل آورید.

وزیر نیرو همچنین در احکام جداگانه ای، رضا انجم شعاع معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزارت نیرو را در سمت خود ابقا کرد.فرهاد یکه یزدان‌دوست را به سمت مشاور وزیر در امور بین الملل و سرپرست مرکز توسعه صادرات و پشتیبانی صنایع آب و برق و علی اصغر میرزایی را به عنوان مشاور وزیر در امور پیگیری‌های ویژه منصوب کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 363504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟