بانک صادرات امارات واژه فارس را از نام خلیج فارس حذف کرد ؟

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، با توجه به انتشار مطلبی تحت عنوان: "حذف واژه «فارس» از نام خلیج فارس توسط سایت رسمی بانک صادرات امارات" در فضای مجازی، روابط عمومی بانک صادرات ایران ضمن تکذیب موضوع، توضیحات زیر را جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی صحیح به هموطنان گرامی ارائه می کند:

«در سایت بانک صادرات ایران– منطقه خلیج فارس، هیچگاه چنین متنی به زبان های انگلیسی و عربی درج و منتشر نشده و اساساً خبر مذکور کذب و غیر واقعی است.

لازم بذکر است بانک صادرات ایران دارای ٨ شعبه در کشور امارات متحده عربی بوده که این شعب در حال رقابت فشرده با بانک های معتبر بین المللی هستند و خوشبختانه با ارائه خدمات مطلوب، همواره عملکرد این واحدهای بانکی مثبت و رو به رشد ارزیابی می‌شود لذا بنظر می رسد مطالب بی پایه و اساس مطرح شده، صرفاً در راستای تضعیف قدرت رقابتی بانک صادرات ایران بعنوان بازوی توانمند اقتصادی و بانکی نظام مقدس جمهوری اسلامی، صورت گرفته است.

بدیهی است کذب اتهام یاد شده به سادگی و با مراجعه به آدرس اینترنتی بانک صادرات امارات متحده عربی (www.banksaderat.ae) قابل اثبات خواهد بود. »برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 318360 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟