توافق یک ناشر ایرانی با غول های بزرگ بازاریابی کتاب در اروپا+تصاویر

به گزارش خبرنگار اعزامی رکنا به فرانکفورت، لطف ا... ساغروانی مدیر نشر کتاب هرمس در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت گفت: هدف ما در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت معرفی کتاب است و توانستیم در این دوره به دستاوردها و توافق‌های خوبی برسیم که کتاب های انتشار یافته نشریه هرمس را در اروپا عرضه کنیم.

وی ادامه داد: ما ۲ سال در این نمایشگاه شرکت کرده ایم. متاسفانه غرفه های ایران هر سال کمتر می شود و این زنگ خطری برای انتشارات و نشر کتاب ایران در اروپا و دنیا است.

مدیر نشر کتاب هرمس گفت: هدف ما از شرکت در این نمایشگاه تخصصی ارائه مستقیم کتابهایی است که در ایران منتشر می شود تا علاقه مندان به کتاب در خارج از کشور بتوانند به کتاب‌های ایرانی دسترسی داشته باشند.

در حقیقت حضور ما و سایر همکاران من در این نمایشگاه بین المللی کمک می کند نشر ایران یک چهره واقعی در دنیا از خود برجا بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه تنوع کتاب در حقیقت گلچینی از چاپ کتاب های ایران در این نمایشگاه است که با استقبال خوبی از ایرانیان مقیم خارج از کشور رو به رو بوده است.

به طوری که ما با استقبال خوبی از غیر ایرانیانی که علاقه مند به یادگیری و فراگیری زبان فارسی هستیم و این نقطه شروع رشد کتاب های ایرانی در اروپا و دنیا است دیده ایم.

ساغروانی افزود: یکی از مشکلات ما در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت وسعت کوچک غرفه های ایرانی است که هر سال محدودتر و به طور گزینشی انتخاب می شوند. ما ۸۰۰ عنوان منتشر شده داریم و تنها توانستیم ۲۰ عنوان از کتاب ها را در اینجا ارائه کنیم.

با وجود مشکلات و کاستی ها توانستیم در این دوره از نمایشگاه به دستاوردهای خوبی برسیم که کتاب های انتشار یافته نشریه هرمس را به غول های بزرگ بازاریابی، توزیع کنندگان و متخصص نشر در اروپا بسپاریم و این توافق مثبت فرآیند رشد و توسعه عرضه و معرفی کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت است.

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۵_۱۴-۵۴-۵۳

photo_۲۰۱۷-۱۰-۱۵_۱۴-۵۶-۰۴

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 316849 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟