نیشابور هم شلوغ شد / پراکنده کردن  سپرده گذاران کاسپین با بازداشت و دستبند

رکنا اقتصادی: موسسه مالی و اعتباری کاسپین بعد از مشخص شدن پرداخت پول سپرده گذاری شده به سپرده گذاران از تاریخ معین اینگونه عمل می کند که بخشی از سود و اصل پول سپرده گذاران کسر می کند و پس از کم کردن اصل و سود سپرده مبلغ اندکی را به آنان باز می گرداند، که  این روش با تجمع اعتراضی سپرده گذاران در سراسر کشور رو به رو شده است.

یکی از سپرده گذاران در تماس با خبرنگار رکنا گفت: من 115 میلیون تومان پول بازخرید شدنم را از تاریخ 16 فروردین 95 در این موسسه سپرده گذاری کردم، که بعد از غیر فعال شدن این موسسه تا الان هیچ پولی به من نداده و الان که برای دریافت سپرده ام مراجعه کرده ام ، به من می گویند : 62 تا 63 میلیون تومان به شما تعلق می گیرد، من بچه ام دیالیز می شود و خودم ناراحتی قلبی دارم و زندگی ام به سختی می گذرد، چرا این موسسه بعد از مدتها بلاتکلیفی با مردم این جوری رفتار می کند!؟ اگر هم الان درخواست دریافت سپرده تان را بدهید از 3 شهریور به بعد پرداخت می شود.

در تجمع امروز که رو به روی یکی از شعبات موسسه کاسپین صورت گرفت یکی از سپرده گذاران با دادن شعار و  ابراز اعتراض خود به دیگر افراد حاضر در این تجمع با برخورد ماموران نیروی انتظامی مواجه شد  و  پس از دقایقی ماموران نیروی انتظامی مردم را متفرق کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 291605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟