افتتاح پروژه گردشگری "فامیلی لند" سنندج تا دو ماه آینده

رکنا اقتصادی:سید عبدالرحمن علوی در بیست و سومین نشست کمیسیون گردشگری، اقتصاد ورزش Sport و اقتصاد هنر Art که شامگاه چهارشنبه(311خردادماه) در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: به دلیل وجود طبیعت بکر و ساختار و اوضاع اقلیمی کردستان، بخش قابل توجهی از اقتصاد این استان به سمت گردشگری است و متاسفانه سرمایه گذاری در استان کردستان کاری بسیار دشوار و طاقت فرساست و هر قدر کار پیشرفت می کند، مشکلات هم بیشتر می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه دولتمردان در سنندج نمی‌توانند برای جوانان کار ایجاد کنند باید خودمان در این راستا تلاش کنیم و در وهله اول با جبر طبیعت و با واقعیاتی که درون خاک و سرزمینمان است و در وهله بعدی با تلاش و پشتکار مردم سنندج را به فضایی امن و محیط گردشگری جذاب برای گردشگران تبدیل کنیم.

سرمایه گذار پروژه فامیلی لند عنوان کرد: پیش بینی می‌شد که سرمایه گذاری در مجموعه فامیلی لند یک میلیارد و 250 میلیون تومان باشد که این رقم به مبلغی حدود هشت میلیارد تومان رسید.

وی خاطرنشان کرد: حدود 120 نفر فعال را برای این پروژه استخدام می‌کنیم همچنین آمادگی درست کردن 10 غرفه صنایع دستی را هم داریم.

خدا کرمی کارشناس اقتصادی پروژه فامیلی لند هم در ادامه گفت: در ادبیات کردستان ما مدعی پایتخت هنر هستیم و متاسفانه هنوز نتوانستیم هنر خود را به خوبی عرضه کنیم و در حوزه گردشگری حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی به تشریح مجموعه فامیلی لند پرداخت و اظهار کرد: برای این پروژه گردشگری می‌خواهیم استاندارد یورو 6 را بگیریم.

خداکرمی در ادامه گفت: در طبقه اول این مجموعه که حدود 1300 متر است برای میانگین سنی مختلف 54 نوع بازی با 110 نوع دستگاه مختلف را طراحی کردیم و اتاق تخصصی شیر مادر را داریم و همچنین آسانسوری مختص چرخ دستی بانوان و معلولین که بتوانند در طبقات تردد کنند.

وی ادامه داد: کل مراودات مالی الکترونیکی است و رسالت اصلی ما بر این است که کودکی با هر توان مالی بتواند از آن استفاده کند به همین دلیل تخفیفاتی برای مدارس حدود 80 درصد و برای مردم بی بضاعت و حاشیه شهر تخفیف 100 درصدی را هم در نظر گرفتیم.

کارشناس اقتصادی پروژه فامیلی لند افزود: طبقه دوم با متراژ 800 متر اولین بولینگ استاندارد بعد از انقلاب است که قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را داراست و همچنین سالن تخصصی جشن‌های کوچک که تخصصی کار می‌کنند را داریم که مختص برگزاری جشن‌های تولد، الفبا، پدربزرگ و مادر بزرگ و دوقلوهاست و در این طبقه سالن فوتبال دستی، هاکی و کافی شاپی را برای خدمات بولینگ هم داریم.

خداکرمی تشریح کرد: طبقه سوم مختص فامیلی فود فورت است که سیاست ما مبنی بر ارایه غذای با کیفیت و ارزان است و غرفه‌های رستوران ایرانی، کردی، ایتالیایی، آمریکایی(کنتاکی) را شامل می‌شود و در حیاط محوطه رستورانی به سبک منطقه هورامان داریم که به شیوه هورامانی ماهی طبخ و خدماتی شامل موسیقی هورامی ارایه می‌شود.

وی در پایان از افتتاح این پروژه حداکثر تا دو ماه آینده خبر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 275315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟