ورود قطار گردشگری روسی - ایرانی به اصفهان

رکنا اقتصادی،این قطار هفتمین قطار گردشگری خارجی است که از آغاز کار دولت تدبیر و امید و پس از اجرایی شدن برجام به اصفهان وارد شده است. 
قطار گردشگری روسی - ایرانی وابسته به شرکت عقاب طلایی است که گردشگرانی از قاره های آمریکا، اروپا و آسیا را در قالب تور گردشگری ' جواهرات ایران - جاده ابریشم ' به منظور دیدن آثار تاریخی و فرهنگی ایران به کشور آورده است. 
قطار یاد شده با سه سالن مسافری نور، یک سالن رستوران، 6 سالن مسافری روسی مجهز به حمام و یک واگن مولد برق حرکت خود را از چهارم فروردین امسال از مسکو پایتخت روسیه آغاز کرد وپس از عبور از کشورهای قزاقستان، ازبکستان و ترکمنستان روز 13 فروردین وارد شهر مشهد شد. 
براساس برنامه ریزی انجام شده قطار گردشگری روسی - ایرانی پس از بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی شهرهای مشهد، کرمان و یزد صبح امروز وارد اصفهان شد تا با اقامت یک روزه از جاذبه های تاریخی و فرهنگی این شهر دیدن کند. 
این قطار قرار است بامداد فردا ( پنجشنبه )، شهر تاریخی اصفهان را به مقصد شیراز ترک کند. 
استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و چهار اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 254979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟