دستگیری سارقان اماکن خصوصی در کاشان

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ علی قربانی  اظهار داشت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز و باغ های حاشیه ای شهر کاشان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که سارقان با شناسایی منازل نیمه ساز و باغات و خالی بودن آن ها، اقدام به سرقت اموال می کنند.

82 فقره سرقت از منازل نیمه ساز

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی 5 نفر از سارقان شدند و طی هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ قربانی تصریح کرد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به 82 فقره سرقت از منازل نیمه ساز و اماکن خصوصی در سطح شهر کاشان اعتراف کردند.

توصیه پلیس به شهروندان

فرمانده انتظامی کاشان در پایان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیر زیادی لوازم سرقتی منزل کشف شد، خاطرنشان کرد: اماکن خصوصی و منازل نیمه ساز خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کنید و حتما نگهبانان مطمئن و قابل اعتماد را به کارگیری و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه 110 به پلیس اطلاع دهید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 574636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟