لک بر موثر پوست چیست؟

به گزارش رکنا، اگر دارای لک های پوستی هستید می توانید یک حلقه لیموترش را در نصف فنجان شیر بیندازید. چند دقیقه صبر کنید. بعد این شیر را با پنبه روی پوست خود بمالید و اجازه دهید تا شیر روی پوست شما خشک شود. از لیمو ترش داخل شیر هم می توانید برای کمرنگ کردن لک های پوستی استفاده کنید.

لوسیون چربی شیر و لیمو ترش علاوه بر اینکه پوست شما را تقویت می کند در محو شدن چین و چروک های ریز و درشت هم موثر است و می توانید از پوست خود مانند گنجی گرانبها نگهداری کنید.

طرز تهیه:

نصف فنجان شیر پر چرب رادر قابلمه بریزید و به مدت 3 دقیقه روی حرارت مستقیم اجاق قراردهید، سپس ظرف را به مدت 15 دقیقه در هوای آزاد اتاق بگذارید تا لایه ای از چربی روی آن تشکیل شود.

نکته:

لایه چربی را با نصف آب لیموترش تازه مخلوط کنید و به صورت ماسک روی پوست کاملا تمیز بگذارید، 2 دقیقه ماساژ دهید، این ماسک باید حدود 5 ساعت روی پوست شما باقی بماند و یا باید شب تا صبح روی صورت بماند، برای شستشو از آب ولرم بدون محلول شوینده استفاده کنید. هفته ای دو بار از این ماسک استفاده شود

این ماسک پوست شما را تقویت می کند و چین و چروک های را از بین می برد، جذب این مواد فوق مغذی برای پوست با یک یا دوبار استفاده از این ماسک فوق العاده موثر درزیبایی پوست تان شگفت زده خواهید شد، همچنین با این روش علاوه بر مواد مغذی فوق، میزان قابل توجهی اکسیژن به سلول های پوست می رسد که باعث قوام بیشتر و باز شدن خطوط صورت و شفافیت و برگشت خاصیت الاستینه به پوست خواهد شد. حتما امتحان کنید تا معجزه آن را در پوست تان ببینید.

کدخبر: 900751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟