خانم ها بخوانند/ کمربند ست با مانتو در سال 1402 + عکس

به گزارش رکنا، جالب است که بدانید کمربند در گذشته جهت فیکس کردن لباس روی اندام  به کار می‌ رفته، اما امروزه به عنوان یک اکسسوری تاثیرگذار به منظور تزیین لباس استفاده می‌‌ شود. حال اگر می خواهید در سال جدید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید پیشنهاد ما به شما انتخاب یک مانتو کمردار و یا بستن یک کمربند زنانه روی مانتو است. البته فراموش نکنید که در صورت عدم تناسب فرم بدن و کمربند ایرادات اندام بیش از پیش مشخص می‌ شود، در نتیجه برای استفاده از کمربند، بایدها و نبایدهایی وجود دارد که با رعایت آن استایل جذاب‌ تری خواهیم داشت.

به طور کلی بهتر است در لباس‌ هایی که دارای حلقه کمربند هستند از کمربند استفاده شود، حتی اگر شما واقعا نیاز به آن ندارید. زیرا اگر روی چنین لباس هایی کمربند نبندید باعث می شود استایل شما ناقص و نصفه و نیمه نشان داده شود، درنتیجه اگر به بستن کمربند علاقه ندارید بهتر ست که به جای نبستن کمربند حلقه های کمربند را از روی لباس خود حذف کنید.

دقت کنید که کمربند به عنوان وسیله‌ ای برای اتصال قسمت‌ های مختلف لباس و ایجاد انسجام در استایل به کار گرفته می‌ شود، در لباس‌ هایی که حلقه کمر در آن وجود ندارد مثل برخی از انواع  شلوار یا دامن و غیره، بستن کمربند لازم نیست. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از معجزات کمربند در استایل زنانه آشنا شوید.

کمربند پارچه ای و از جنس مانتو؛ خوش اندام دیده شوید

یکی از مرسوم ترین نوع های کمربند که بر روی مانتو بسته می شود کمربند پارچه ای است که برای بستن کمر از حلقه های کمربند رد می شود و به صورت گره یا پاپیون در قسمت کمر بسته می شود. این کمربندها معمولا از جنس خود لباس تهیه می شوند و با آن ست هستند. یکی از ویزگی های بستن اینگونه کمربند این است که باعث می شود اندام شما به شکل ساعت شنی دیده شود، البته اگر در قسمت کمر بیش از اندازه دارای اضافه وزن هستید پیشنهاد می شود از بستن اینگونه کمربندها و یا در کل از خرید لباس هایی که این مدل کمربند را در طراحی خود دارند خودداری کنید.

کمربند پارچه ای

روی کت خود کمربند چرم ببندید؛ از ترندهای 1402 کمک بگیرید

یکی از ترندهای سال 1402 بستن کمربند بر روی کت و یا مانتو کتی است. شاید از نظرتان کمی عجیب به نظر برسد ولی بستن کمربند بر روی کت جذابیت استایل شما را چندین برابر خواهد کرد. این نوع کمربندها معمولا برای افرادی ناسب هستند که فرم اندام پسرانه دارند، این نوع از افراد باید از کمربند خیلی باریک استفاده کنند. زیرا اندام های اینچنینی تا حدودی فاقد منحنی زنانه است، بنابراین کمربند می‌ تواند به ایجاد منحنی به خوش فرم دیده شدن آنها کمک کند. هنگامی که برای روی کت خود کمربند انتخاب می کنید بهتر است، کمربندهای باریک را از جنس چرم یا زنجیر انتخاب کنید.

کمربند چرم

اگر قد بلندی دارید از کمربند پهن استفاده کنید

کمربند پهن

کمربند هایی با عرض بسیار زیاد یعنی حدود 5 تا 12 سانتی متر معمولا به عنوان تاکید کننده بر خط کمر با لباس‌ های مجلسی، یا روی شومیز و تاپ همراه با دامن یا شلوار استفاده می شوند. ولی اگر قد بلندی دارید کمربندهای پهن، متناسب‌ ترین شکل را به فرم اندام شما می‌دهند. در نتیجه شما می توانید روی مانتو خود از آن ها استفاده کنید، فراموش نکنید که مانتوهای شومیزی و یا کت های نسبتا بلند گزینه های مناسبی برای بستن این نوع کمربند هستند. کمربند پهن را شما می توانید با توجه به اندام خود علاوه بر خط کمر آن را پایین‌ تر از کمر نیز ببندید.

کدخبر: 883021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟