قیمت کراتینه مو

در اثر رنگ کردن و یا دکلره کردن و یا حتی در گذر زمان ممکن است موهای شما شکننده شوند و یا درخشندگی شان را از دست دهد.

به گزارش رکنا ، در این حالت با هرکسی که روبرو شوید، احتمالا به شما توصیه می کند که موهایتان را کوتاه کنید، و اگر شما هم تصمیم به این کار گرفته اید باید بگوییم دست نگه دارید. هنوز هم دیر نشده و با کراتینه می توانید موهای درخشنده و صاف داشته باشید.

اگر یکی از عواملی که شما را نگران کرده قیمت کراتینه مو است، برای بررسی عوامل موثر بر هزینه کراتینه مو بانوان در ادامه با ما همراه باشید.

هر چقدر موهای شما بلندتر باشد باید هزینه بیشتری برای مواد کراتینه مو بپردازید، و چون این کار بیشتر طول خواهد کشید آرایشگر قیمت کراتینه مو بالاتری به شما اعلام خواهد کرد. علاوه بر قد مو، اگر موهای پر پشتی دارید نیز همین قضیه رخ خواهد داد، هرچقدر موهای شما پر پشت تر باشند قیمت کراتین مو بالاتر خواهد بود.

نوع مواد

یکی دیگر از عواملی که بر قیمت کراتینه مو تاثیر می گذارد، نوع مواد مصرفی است. مواد کراتینه متنوعی در مدل ها و برندهای مختلف در بازار وجود دارند. عواملی چون شرکت تولید کننده، نوع مواد اولیه، نحوه ساخت و حتی برند تولیدی بر قیمت این ماده تاثیرگذار خواهد بود. اما بالا بودن قیمت کراتینه مو دلیل خوبی برای انتخاب مواد ارزان تر نیست. شما سعی دارید با کراتینه دوباره زیبایی موهای تان را بدست آورید، اما نمی خواهید با مصرف ماده ای ارزان و بی کیفیت به موهای خوب آسیب بیشتری برسانید. اگر از برندهای بی نام و نشان استفاده می کنید باید حتی این خطر را بپذیرید که مواد کراتینه به ریشه موهایتان نیز آسیب بزند و یا عوارض جانبی جبران ناپذیری داشته باشد.

بعضی از روش ها ادعا می کنند با مواد طبیعی می توانند کراتینه مو انجام دهند. ممکن است این روش ها به درستی کار کنند، اما اغلب ماندگاری بالایی ندارند و یا باید به صورت مکرر آنها را انجام داد. اگر شما زمان مناسب را در اختیار دارید، می توانید از این روش ها استفاده کنید ولی اگر از موهای خود خسته شده اید و یا آسیب به گونه ای است که مواد طبیعی از پس ترمیم آن بر نمی آیند، چاره ای جز توسل به محلول های شیمیایی ندارید. با توجه به تکرار چندین بار این روش شاید در نهایت مجبور به پرداخت هزینه کراتینه کردن مو بیشتری شوید.

محله و شهرت آرایشگاه

حتما تا حالا پیش آمده که با مراجعه به آرایشگاهی متفاوت برای خدمات یکسانی مبلغ متفاوتی پرداخت کرده باشد، اما این تفاوت از کجا می آید؟ عوامل متفاوتی بر این تفاوت قیمت اثر می گذارند و قیمت کراتینه مو از این قضیه مستثنی نیست. معمولا آرایشگاه هایی که در بالای شهر واقع شده اند به دلایل متعددی قیمت بیشتری دارند. در بین همین آرایشگاه ها، آرایشگاه هایی که معروف تر هستند نیز هزینه بیشتری را طلب می کنند. اما شما ممکن است به یک ارایشگاه متوسط مراجعه کنید و باز هم از نظرتان هزینه زیاد باشد. به جز مواردی که گرانی بدون دلیل است، بسیاری از آرایشگران به دلیل تجربه و مهارتی که دارند خدمات گران تری عرضه می کنند و شما در محاسبه قیمت کراتینه مو باید این موضوع را لحاظ کنید. آرایشگرانی که مهارت بالاتری دارند به موهای شما آسیب نمی زنند و از مواد بهتری استفاده می کنند. پس بهتر است برای کار حساسی چون کراتینه، کار را به کاردان بسپارید.

روش های مختلف کراتینه موی زنانه

با مراجعه به آرایشگر احتمالا متوجه روش های متعددی شده اید و آرایشگاه قیمت کراتینه مو برزیلی و یا قیمت ریباندینگ مو را نیز با شما مطرح کرده است. استفاده از هرکدام از این روش ها وابسته به خواسته شما، جنس موهایتان و میزان آسیبی که به موهایتان وارد شده است. از آرایشگر بخواهید تفاوت روش های متنوع را به شما توضیح دهد و مزایا و معایب هرکدام را بیان کند. یادتان باشد این شما هستید که تصمیم نهایی را می گیرید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656366 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟