بوتاکس مژه و ابرو‍!

برای آن دسته از خانم‌هایی که هزینه کردن را به ساعت‌ها ایستادن مقابل آینه ترجیح می‌دهند، روش‌های دائمی و ماندگاری هست تا برای همیشه از آرایش کردن و عادت‌های تکراری رها شوند. خدماتی تازه و پرطرفدار که هم در سالن‌های زیبایی و هم کلینیک‌های خدمات پوست با مشاوره‌ای کوتاه و بررسی وضعیت ظاهری شما ارائه می‌شوند.

به گزارش رکنا ، این‌بار صحبت از بوتاکس مژه و البته ابروهاست. دو عضو حساس و تعیین‌کننده زیبایی صورت که با متدهایی کاملا متفاوت از هم این روزها مشتریان زیادی هم دارد اما برای این‌که بیشتر با جزئیات این خدمات آشنا شوید نازنین فرجوندی، کارشناس زیبایی و دکتر سارا حجتی، متخصص پوست اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار می‌دهند.

لیفت و بوتاکس‌هایی که رقیب اکستنشن شده‌اند

اصطلاح تازه بوتاکس را که برای مژه و ابروها به کار می‌رود، با تصوری که از بوتاکس به‌عنوان کاهش‌دهنده خطوط و چین و چروک صورت در ذهن دارید اشتباه نگیرید. این متد تازه قرار است به مژه‌ها فرم و حالت زیبایی ببخشد و ابروها را بالاتر ببرد. از آن‌جا که هنوز هم تب تزریق و عمل‌های جراحی بالاست، هر روز شگرد تازه‌ای برای اعمال تغییرات تازه روی دیگر اعضای صورت ظاهر می‌شود.

حجم دادن لب‌ها و جراحی زیبایی بینی دیگر جوابگوی این میزان میل به تغییر و تنوع نیست. بنابراین تازه‌ترین خدمات زیبایی در چشم برهم زدنی وارد کشور شده و به سرعت مشتریان زیادی را به خود جلب می‌کند اما برای این‌که بیشتر با این سبک بوتاکس آشنا شوید یا قصد انجام هر یک از آن‌ها را دارید، بد نیست پیش از هر اقدامی کمی اطلاعات مفید و معتبر کسب کنید. آگاهی بیشتر شما می‌تواند نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد. به ویژه وقتی پای سلامت و زیبای صورت در میان باشد.

بوتاکس ابرو؛ ارتفاع ابرو را بالا ببرید

معمولا افرادی که چشم‌هایی با پلک‌های افتاده دارند یا ابروهای آن‌ها به سمت پایین متمایل است، برای این‌که چهره‌ای شاداب‌تر از خود نشان دهند به فکر جراحی پلک‌ها یا تراشیدن ابروها و استفاده از تاتو می‌افتند. بوتاکس ابرو درست و دقیق برای رفع همین مشکل مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای چشم‌هایی که به دلیل افتادگی همیشه خسته به نظر می‌رسند یا ابروهایی که بدون حالت و فرم زیبایی چشم‌ها را هم تحت‌تاثیر قرار داده است.

اینجاست که گزینه بوتاکس ابرو پیش رو قرار می‌گیرد تا هم خط اخم را درمان کنید و از طرفی دیگر ارتفاع ابروهای خود را با تزریق بوتاکس آرایشی بالاتر ببرید. این کار به‌نوعی لیفت ابرو هم است. چون کمک می‌کند تا ماهیچه‌های عضلانی اطراف ابرو آزاد و مانع از کشیده شدن آن‌ها به سمت پایین شود. این آزاد و رها شدن ماهیچه‌ها به عضلات پیشانی اجازه می‌دهد ابروها را به سمت بالا هدایت کند تا درنهایت چشم و پلک‌ها بازتر و شاداب‌تر به نظر بیایند.

بوتاکس ابرو تزریقی است و عوارضی ندارد

بوتاکس یک روش غیرجراحی و تزریقی است و با روش‌های سنتی گذشته که نوعی جراحی زیبایی شامل برش و برداشت پوست‌تان برای بالا بردن ابروها می‌شد، کاملا متفاوت و البته ساده‌تر است. بوتاکس ابرو فقط به افراد بالای 18 سال توصیه می‌شود. بنابراین هم مردان و هم زنان می‌توانند گزینه استفاده از بوتاکس ابرو باشند. البته اگر خانم‌ها در دوران شیردهی و بارداری نباشند.

این روش تزریقی و تقریبا بدون درد است؛ چون سوزن تزریق بسیار ریز است و دردی از آن احساس نمی‌شود اما توصیه می‌شود قبل از این‌که این روش را امتحان کنید مشورتی با پزشک متخصص داشته باشید. با این‌که این روش بدون عوارض است اما متخصص پوست می‌تواند هرگونه خطر احتمالی را با در نظر گرفتن شرایط مراجعه کننده ارزیابی و از آن پیشگیری کند. میزان مواد بوتاکسی که شما دریافت می‌کنید، به سن، نوع و میزان افتادگی عضلات‌تان بستگی دارد که به تشخیص پزشک انجام می‌شود. میزان تبحر فرد تزریق‌کننده تاثیر بسزایی در نتیجه کارتان خواهد داشت؛ چون این درمان تا حد زیادی می‌تواند خطوط پیشانی و افتادگی پلک‌ها را برطرف کند.

چقدر ماندگاری دارد؟

این گونه خدمات زیبایی برخلاف روش‌هایی مانند جراحی معمولا ماندگاری کم و نیاز به تمدید دارد. مزیت این روش‌ها نداشتن دوران نقاهت و عوارضی است که گاهی با جراحی به بیمار تحمیل می‌شود. از همان دقایق اولیه تغییرات آغاز می‌شوند که تزریق بوتاکس ابرو انجام می‌شود اما معمولا بین یک تا دو هفته زمان لازم است که کاملا بالارفتن ارتفاع ابروها را به‌طور محسوس مشاهده کنید.

ماندگاری این روش موقتی در حدود سه تا چهار ماه است که با تمدید آن طبق نظر پزشک می‌توانید از داشتن ابروهایی رو به بالا و صورتی شاداب لذت ببرید. همان‌طور که گفته شد بوتاکس ابرو معمولا بدون عوارض خواهد بود، فقط ممکن است پس از تزریق بعضی علائم از جمله قرمزی خفیف، تورم و کبودی در محل تزریق را مشاهده کنید که به گفته متخصص این علائم هم طی یک هفته از بین خواهند رفت.

چه عوارضی دارد؟

نمی‌شود با اطمینان کامل از بدون عارضه بودن این روش صحبت کرد؛ چون کارشناس زیبایی ما معتقد است که این کار را باید حتما یک تکنسین و کارشناس ماهر و کاربلد آن هم با مواد باکیفیت و اوریجینال انجام دهد. چون در غیر این صورت امکان بدحالت شدن، سوختن و آسیب دیدن مژه‌ها وجود دارد. پس اگر قرار است برای تقویت و زیبایی بیشتر مژه‌هایتان کاری انجام دهید، حتما پیش از مراجعه با چند مشتری صحبت کنید و با اعتماد کامل دست به چنین کاری بزنید.

کار روی مژه‌ها در بوتاکس حدود یک ساعت زمان می‌برد و ماندگاری آن حدود سه ماه است. در این مدت حمام کردن، شست‌وشو و حتی استفاده از مواد آرایشی هیچ منعی ندارد فقط باید 24 ساعت بعد از بوتاکس مژه از رساندن آب به چشم‌ها خودداری کنید.

بوتاکس مژه؛ احیا و تقویت مژه‌های آسیب دیده

در بیشتر سالن‌های بزرگ آرایشی و مراکز خدمات پوست و زیبایی به شما پیشنهاد می‌کنند که دیگر حالت‌دهی مژه با فرمژه‌ها را فراموش کنید. چون نام روش‌های تازه‌ای مانند لیفت بوتاکس مژه که نوعی آرایش دائمی در میان زنان است به شما کمک می‌کند تا زیبایی چشم‌های خود را تثبیت کنید. بوتاکس مژه را پیشنهاد می‌کنند چون معتقدند کار تقویت مژه‌ها را چندین برابر می‌کند و هیچ مراقبت خاصی ندارد اما بوتاکس مژه چیست و به چه کسانی توصیه می‌شود؟

کارشناس زیبایی ما در توضیح این روش می‌گوید: «بوتاکس مژه یک روش تقویتی، درمانی است که آن را در دنیا به نام‌های مختلفی معرفی می‌کنند. این کار همزمان با لیفت مژه یعنی بعد از حالت دادن به ریشه مژه انجام می‌گیرد.

بوتاکس حاوی روغن آرگان، کراتین، آمینو اسیدها و پروتئین است که در اصل برای مقاوم سازی و آبرسانی به مژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد اما نکته‌ای که باعث جذب مشتریان به این روش شده این است که بوتاکس ظاهر ضخیم‌تری به مژه‌ها می‌دهد و به افزایش حجم مژه کمک می‌کند.» درواقع ما تکنسین‌ها وعده احیا و درمان عمیق مژه‌های آسیب‌دیده را به شما می‌دهیم و شما می‌توانید در چند هفته رفع ریزش و بهبود رشد مژه‌ها را خودتان مشاهده کنید.

چه کسانی بوتاکس مژه نکنند؟

این روش مناسب افرادی است که مژه‌های بور و کم‌رنگی دارند یا مژه‌های آن‌ها با وجود بلند بودن به‌طور طبیعی بی‌حالت است. در غیر این صورت اگر مژه‌ها کوتاه است، این روش چندان کمکی به ظاهر چشم‌هایتان نخواهد کرد. از طرفی چشم‌های حساس ممکن است در مواجهه با مواد مورد استفاده واکنش‌های غیرقابل پیش‌بینی از خود نشان دهند. بنابراین خانم‌هایی با چشم‌های حساس گزینه مناسب بوتاکس و حتی لیفت مژه‌ها هم نخواهند بود.

نکته دیگر این‌که بوتاکس و لیفت روش مطمئن و مناسب‌تری در مقایسه با اکستنشن مژه خواهد بود؛ چراکه اکستنشن نه‌تنها هیچ نقشی در تقویت و بازسازی رشد مژه ندارد بلکه موجب ریزش و سست شدن ریشه آن‌ها هم می‌شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 645751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟