لاغری فوری با خوشمزه ترین صبحانه/صبحانه ای که نابودکننده چربی هاست

صبحانه به عنوان مهمترین وعده غذایی روز محسوب می شود، زیرا این وعده غذایی انرژی ما را برای انجام فعالیت های روزانه ما فراهم می کند، اما مهم غذا خوردن نیست، بلکه خوردن وعده غذایی مغذی اهمیت دارد.ما به شما صبحانه ای معرفی می کنیم که در عین حال به شما کمک می کند سموم را از بدنتان خارج و وزن کم کنید و مو و اندام داشته باشید و روز خود را به بهترین نحو و پر انرژی شروع کنید.

این بار ما قصد داریم دستور غذای یک صبحانه کامل را در اختیار شما قرار دهیم که به کمک آن می توانید علاوه بر پاکسازی سموم از بدن، پنچ کیلو وزن کم کنید.

دستورالعمل صبحانه کاهنده وزن که به پاکسازی سموم، زیبایی مو، تقویت سیستم ایمنی و بهبود متابویسم بدن کمک می کند به شرح زیر است:

مواد تشکیل دهنده

دو قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر

یک فنجان ماست کم چربی

یک قاشق چای خوری پودر کاکائو

یک قاشق چای خوری دانه کتان سرخ شده

پنج یا هفت عدد آلو سیاه گوشتی

طرز تهیه: آماده سازی این صبحانه بسیار ساده است، فقط کافی است مراحل بعدی را دنبال کنید:

آلو ها را در ۱۰۰ میلی لیتر آب جوش قرار دهید و درب کاسه را بپوشانید و حدود ۱۰ دقیقه بگذارید در آب باقی بماند، سپس در ظرف دیگری، جو، کاکائو و تخم کتان را خو باهم مخلوط کنید و پس از اینکه این مواد خوب با هم ترکیب شدند ماست را به این ترکیب اضافه و مخلوط کنید.

هنگامی که آلوها به خوبی خیس خوردند، آنها را به مخلوط تهیه شده در ظرف دیگر اضافه کنید، مواد تشکیل دهنده را به خوبی با هم مخلوط کنید، باید توجه داشته باشید که این ترکیب باید چند ساعت در فریزر باقی بماند و پس از آن مصرف شود، بهترین زمان برای تهیه این صبحانه شب قبل از خواب است، توصیه می کنیم این ترکیب را شب قبل تهیه و صبح روز بعد آن را میل کنید.

این صبحانه با استویا یا عسل ارگانیک عطر و طعم خوبی پیدا و تمام انرژی مورد نیاز شما را در تمام طول روز تامین می‌ کند.

زیبایی مو و تقویت سیستم ایمنی بدن با این صبحانه خوشمزه

این صبحانه فوق العاده دارای مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی برای بدن است و به کاهش وزن کمک می کند، همچنین در زیبایی موهای شما موثر است و موهایتان را درخشان و زیبا می کند و به طور کلی در زیبایی مو، تقویت سیستم ایمنی و بهبود عملکرد متابولیسم بدن موثر است.

همانطور که می بینید فواید این صبحانه بسیار زیاد است، پس اگر می خواهید وزن کم کنید، بلافاصله این صبحانه را امتحان کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 468713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟