پاک کردن لاک بدون آستون با فوت و فن های خانگی

فکر کنید که نیاز داشته باشید خیلی سریع، لاک ناخن ها رو پاک کنید اما ببینید که لاک پاک کن توی خونه ندارید و فرصتی هم برای خریدش ندارید که البته این اتفاق، خیلی وقتا می افته و اکثر خانوما فراموش می کنن که لاک پاکن ندارن و باید یکی بخرن. پس بهترین کار استفاده از لاک پاکن های طبیعی هستش که توی هر خونه ای هم حداقل یکی دوتا از اونا پیدا میشه.

با ما همراه باشید تا این لاک پاکن های طبیعی و روش استفاده از اونا رو بهتون بگیم.

پاک کردن لاک ناخن با لیمو

لیمو دارای محتویاتی هستش که می تونه خاصیت یه لاک پاکن طبیعی رو داشته باشه و از اون توی مانیکورینگ ناخن ها زیاد استفاده میشه و اتفاقا استفاده از اون خیلی ساده اس.

مواد مورد نیاز:

مقداری آب و صابون

یک برش لیمو

روش استفاده:

3 تا 5 دقیقه ناخن ها رو توی آب (ولرم) و صابونی که درست کردید، بخیسونید.بعد با با برش لیمویی که آماده کردید، ناخن ها رو بکشید تا لاک اونا پاک بشه. کشیدن برش لیمو روی ناخن باید مثل کشیدن پد لاک پاکن روی ناخن باشه.در آخر هم مرطوب کننده به دست ها و ناخن بزنید تا پوستشون خشک نشن.

اسپری دئودورانت

اسپری ضدعرق یا دئودورانت، حاوی حلال هایی هستش که می تونه لاک ناخن رو هم در خودش حل کنه و اونو از روی ناخن ها پاک کنه.

مواد مورد نیاز:

اسپری دئودورانت

توپ پنبه ای

روش استفاده:

اول کمی از اسپری رو روی بخش کوچکی از پوست دست بزنید تا مطمئن بشید که بهش حساسیت ندارید.حالا از فاصله خیلی نزدیک، دئودورانت رو روی ناخن ها اسپری کنید.بعد هم با یه توپ پنبه ای، ناخن ها رو بکشید تا لاک اونا پاک بشه.

محلول ضدعفونی کننده دست

یکی دیگه از مواردی که به جای لاک پاکن و استون می تونید ازش توی پاک کردن لاک ناخن ها کمک بگیرید، محلول ضدعفونی کننده دست هست که اون هم دارای الکل و حلال هایی هستش که لاک رو پاک می کنه.

ضدعفونی کننده دست

مواد مورد نیاز:

مایع ضدعفونی کننده دست

پد پنبه ای

روش استفاده:

کمی از محلول ضدعفونی کننده رو روی ناخن ها بمالید (مقدارش زیاد نباشه) و بلافاصله با پد پنبه ای اونو روی ناخن ها بکشید و پاک کنید.روش گفته شده در سطر بالا رو تا جایی که تمام لاک پاک بشه، تکرار کنید و در پایان هم به خوبی دست ها رو بشورید چون ممکنه پوست اونا خشک بشه.

پاک کردن با لاک ناخن

اگه هیچ وسیله دیگه ندارید، می تونید از خود لاک برای پاک کردن لاک روی ناخن ها کمک بگیرید، اصلا این روش می تونه اولین انتخابتون باشه! فقط کافیه یه لاک قدیمی که دیگه بدون استفاده مونده و لازمش ندارید رو بردارید و دوباره روی لاک روی ناخن هاتون بزنید و سریع با یه دستمال کاغذی پاک کنید و این کار رو ادامه بدید تا کاملا ناخن ها پاک بشن.فقط دقت کنید که لاک ناخن از نوع "سریع خشک شونده" - fast dry - نباشه.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 460636 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟